April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۶۶۰۶
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
0
به نظر می‌رسد که شرکت اتصالات بعنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی امارات متحده عربی قصد دارد به منظور بهبود خدمات خود از هوش مصنوعی و بلاک‌چین بهره ببرد.
تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی امارات به هوش مصنوعی و بلاک‌چینپول‌نیوز - فناوری بلاک‌چین که اخیرا نام آن زیاد به گوش می‌خورد، کاربردهای وسیع و گسترده‌ای دارد که بیش‌تر کاربران نام آن را هم‌زمان با ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده شنیده‌اند.

امارات متحده عربی که همواره سعی کرده در زمره بهترین و پیشگام‌ترین کشورهای جهان قرار بگیرد، حالا به نظر می‌رسد که برنامه های جامع و گسترده ای برای بهبود خدمات مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی خود درنظر گرفته است و بدین منظور تلاش می‌کند از فناوری‌های نوین و به روزی همچون هوش مصنوعی و بلاک‌چین استفاده کند.

بلاک‌چین یک پایگاه توزیع داده مبتنی بر اجتماع میلیون‌ها نقطه اشتراک است که به صورت هم زمان داده‌هایی در آن ثبت و اصلاح می‌شود که می‌توان با بهره‌گیری از این پلت‌فرم باز، آزاد و در عین حال پیچیده، به تبادلات مالی، علمی و اطلاعاتی پرداخت که از مهم ترین فناوری‌های مبتنی بر پلتفرم بلاک‌چین می‌توان به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین اشاره کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در tradearabia ،  اتصالات بعنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی امارات متحده عربی حالا اعلام کرده است که می‌خواهد با همکاری با بزرگترین شرکت های تکنولوژی و مخابراتی جهان، خدمات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با بهره‌گیری از فناوری بلاک چین ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهبود ببخشد تا به کاربرانش این امکان را بدهد که از زیرساخت‌های نوین و تکنولوژی‌های به روز مخابراتی در جهان بهره مند شده و ارتباطات بهتر و با کیفیت بیشتری را با مخاطبان ، دوستان و آشنایان خود برقرار کنند.

فناوری‌های نوین همچون بلاک‌چین (Blockchain)، هوش مصنوعی (artificial intelligence) و یادگیری ماشینی (machine learning) در صنایع و حوزه‌های مختلف تکنولوژی همچون ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده و فناوری ارتباطات کاربردهای زیادی دارد که توسط شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: