پول‌نیوز - همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران صبح روز پنجشنبه 4 بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی پول‌نیوز، در این همایش که به مناسبت بزرگداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، بسیاری از معاونین، مدیران، شهرداران مناطق و همچنین سرپرست مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.

برگزاری همايش پياده روي خانوادگي کارکنان شهرداري در مجموعه ورزشی آزادی

در جریان این همایش که صدها تن از پایتخت نشینان به همراه اعضای خانواده در محل درب غربی مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند، شرکت کنندگان مسیر دور دریاچه آزادی را طی کرده و در پایان جلوی ورودی استادیوم ١٠٠ هزار نفری آزادی و سپس در پیست تارتان به تماشای موسیقی زنده و دیگر برنامه های تدارک دیده شده پرداختند.

شهرزاد رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از حضور خانوادگی کارکنان شهرداری تهران و همچنین عموم مردم، چنین برنامه هایی را زمینه ساز ایجاد همبستگی سازمانی و ارتقاء سطح عملکرد کارکنان دانست و از عوامل فراهم کننده این بستر نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به توسعه ورزش همگانی با توجه نقش اساسی آن در ایجاد نشاط و روحیه در همه گروه های سنی همواره در رأس اولویت ها قرار داشته و با در نظر گرفتن نقش ورزش در ارتقاء سطح سلامت جسم و روان و برای شروع یک حرکت پایدار در عرصه ورزش، برگزاری این چنین همایش های بزرگ ورزشی به نوعی یک ضروت است.

شایان ذکر است این همایش پیاده روی خانوادگی به همت سازمان ورزش شهرداری، شهرداری منطقه 22 و میزبانی مجموعه ورزشی آزادی برنامه ریزی و اجرا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: