دیدار مسوول دفتر امور ایثارگران وزارت اقتصادی با فرزندان شاهد بانک مسکن
پول‌نیوز - به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله ثقفی با همراهی تقوی، با فرزندان شاهد شاغل در بانک و خانواده ایشان، دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار و پس از قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای عزیز و امام شهداء، حجت‌الاسلام و المسلمین ثقفی، مشاور وزیر و مسوول هماهنگی دفتر امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی با قرائت آیاتی از قرآن، شهدا را در نزد پروردگار متعال زنده دانست و مقام آنان را عالی و متعالی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ثقفی در این دیدارها ضمن تاکید بر حفظ ارزش های ایثار و شهادت و این که قشر عظیم شهدا و ایثارگران بر گردن همه مردم ایران حق دارند، خاطر نشان کرد: شهدای ما بزرگترین اسوه های بصیرت، شهادت طلبی و ولایت مداری هستند و ما هر چه داریم از برکت ایثار و فداکاری این عزیزان است.

وی اظهار داشت : خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند که نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

مصطفی تقوی مدیر شعب استان در این دیدار در بخشی از سخنان خود با تأکید بر تکریم و تعلیم شعار دفاع مقدس اظهار کرد: جایگاه رفیع شهید و فرهنگ شهادت چیزی نیست که به سادگی قابل وصف باشد و ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و امام شهدا داریم.

مدیر شعب استان مازندران با ذکر بیاناتی از مقام معظم رهبری ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده شهیدان از وظایف همگان است.

خانواده شهدا در این دیدار از این اقدام ارزشمند در زنده نگه داشتن نام و خانواده شهدا ابراز خرسندی و تشکر نموده و آن را موجبات دلگرمی و نشاط و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه دانستند.

در پایان این دیدارها، لوح تقدیر و هدایایی به خانواده معظم شهدای بانک مسکن استان و همکاران ایثارگر اهدا شد.

همچنین نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ثقفی در منزل یکی از خانواده شهدا اقامه شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: