کد خبر: ۲۹۹۰۹۸
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
0
این کمپانی یکی از قدیمی ترین کسب و کارهای تولید زمانسنج در آمریکا به شمار می رود. از همان ابتدا برادران اینگرسل بدنبال آن بودند تا توازنی خاص میان کیفیت و قیمت ایجاد کرده و در نهایت بخش بیشتری از بازار را مخاطب محصولات خود قرار دهند.

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری – وقتی در رابطه با صنعت ساعت صحبت می شود معمولا سوئیسی ها و بدنبال آن فرانسوی ها، آلمان ها و البته ژاپنی ها میدان داری می کنند، اما شاید جالب باشد نام یک برند آمریکایی نیز در میان باشد. در سال 1892 رابرت اینگرسُل به همراه برادرش چارلز کمپانی ساعتی را با نام خانوادگی خود به ثبت رساندند. این کمپانی یکی از قدیمی ترین کسب و کارهای تولید زمانسنج  در آمریکا به شمار می رود. از همان ابتدا برادران اینگرسل بدنبال آن بودند تا توازنی خاص میان کیفیت و قیمت ایجاد کرده و در نهایت بخش بیشتری از بازار را مخاطب محصولات خود قرار دهند.

نکته قابل توجه آن بود که ساعت های اینگرسل در شهر نیویورک تمام مراحل تولید خود را بصورت سنتی و بدون دخالت ماشین طی می کردند و از این رو یک اثر هنری دست ساز تمام عیار بودند. اولین محصول اینگرسل در آمریکا با قیمت 1 دلار عرضه شد و به سرعت برای خود شهرتی با عنوان ساعت دلاری دست و پا کرد. در آن زمان رکورد فروشی بالغ بر یک میلیون برای این برند به ثبت رسید که در نوع خود قابل توجه بود.

در سال 1896 مالکان کمپانی همکاری با هنری فورد را آغاز و تولید محصولات اتوماتیک را مدنظر قراردادند. در سال 1910 این برند مساعدت های تئودور روزولت را نیز همراه خود دید تا هر چه بیشتر در مسیر موفقیت حرکت کند.

در سال 1919 اینگرسل اولین ساعت جیبی از خانواده مشهور "رادیولایت" را روانه بازار کرد که به خاطر اعداد درخشان خود محبوبیت زیادی داشت. هم اکنون نیز بخشی از گرانترین محصولات اینگرسل به خانواده رادیولایت با تولید محدود اختصاص دارد. برای نمونه ساعتی که در زیر می بینید تنها 250 عدد از آن تولید شده و نزدیک به 7 میلیون تومان در بازار کشورمان قیمت دارد. در تهیه این زمانسنج ضد آب از استیل بسیار مقاوم و با کیفیت 316L استفاده شده است.

اینگرسل؛ زمانسنجی از آمریکا! (+عکس)

در سال 1947 گاندی که یکی از معروف ترین کاربران ساعت های جیبی اینگرسل است، این محصول را به عنوان یکی از باارزش ترین دارایی های خود، مورد ستایش قرار داد. ساعت مذکور هم اکنون در موزه دهلی نگه داری می شود.

اینگرسل؛ زمانسنجی از آمریکا! (+عکس)

طی چند دهه موفقیت های اینگرسل کماکان ادامه داشت و در سال 2012 مراسم 120 سالگی این برند برگزار شد. هر چند تغییراتی در مالکیت آن ایجاد شده(هم اکنون در مالکیت  هلدینگ زئون واچ هنگ کنگ قرار دارد) اما همچنان استایل و سبک برادران اینگرسل در محصولاتش قابل ردیابی است.

آنچه به عنوان یک ساعت اینگرسل (با قیمتی از 250 تا 625 دلار) در اختیار خواهید داشت بسته به مدلی که انتخاب می کنید؛ یک زمانسنج بسیار با کیفیت است که از بهترین مواد اولیه و بالاترین سطح دقت در پرداخت و تولید برخوردار است. مقاومت در برابر نفوذ آب، شیشه ضد خش، چرم با کیفیت، بهترین نوع استیل، سنگ های قیمتی، قلب باز(موتور مشخص)،  ضخامت بالای کابینت و در نهایت مقاومت قابل تحسین از جمله ویژگی های ساعت اینگرسل محسوب می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: