May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک مهراقتصاد به مناسبت دهه فجر
پول‌نیوز مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این پیام آمده است:

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه، غیرت و سرافرازی ملتی است که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب برای مبارزه با طاغوت و رهایی از سلطه ظلم و جور، امیدوار و مردانه به میدان آمد و چه زیبا سرود آزادی و استقلال سرداد و برگی زرین بر تارک تاریخ این کهن بوم به یادگار گذاشت، آری به راستی 22 بهمن تبلور اراده و خواست یک ملت و یادآور روزهای از جنس عشق، ایثار و جوانمردی است.

خدا را شاکریم که در طلیعه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی، حقانیت، عظمت و سربلندی ملت شریف ایران بیش از پیش بر همگان هویدا گشت و امروز پس از گذشت 4 دهه با عزمی راسخ و نگاهی پر فروغ به فتح قله های رفیع پیشرفت، آبادانی و عزت می اندیشیم و رجاء واثق داریم که ما می توانیم.

در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان نستوه و استوار ایستاده ایم و در میثاقی دوباره با آرمان های مقدس انقلاب ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری یک صدا و یکدل بانگ بر می آریم " هستیم بر آن عهد که بستیم".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تمامی شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی، چهلمین بهار پیروزی، رهایی و استقلال را به آحاد ملت شهید پرور ایران به ویژه همکاران پر تلاش و ارزشی بانک مهر اقتصاد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی روز افزون ملت شریف ایران را از درگاه الهی مسئلت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: