May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۰۱۵۲
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
0
با فروکش کردن التهابات بازار ارز و همچنین تعادلی که در عرضه و تقاضای محصولات فولادی ایجاد شده است، آرامش به بازار فولاد بازگشت.
آرامش به بازار فولاد بازگشتپول‌نیوز - امروز نرخ تمام محصولات فولادی از تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق و ... بدون تغییر در بازار عرضه شد.

با فروکش کردن التهابات بازار ارز و همچنین تعادلی که در عرضه و تقاضای محصولات فولادی ایجاد شده است، آرامش  به بازار فولاد برگشته است به طوری که در روز ۲۵ بهمن تمام قیمت‌ها در این بازار ثابت ماند و هیچ تغییری نکرد.

همچنین در فهرست قیمت انواع تیر آهن، قیمت‌ها ثابت بود. بر همین اساس هرشاخه تیرآهن ۱۲، ۶۸۰ هزار تومان، تیرآهن ۱۴ همانند روز‌های قبل ۸۳۵ هزار تومان و تیرآهن ۱۸ نیز ۹۲۸ هزار تومان عرضه شد.

همچنین نرخ انواع میلگرد نیز با نمایش تغییر صفر برای هر کیلو میلگرد ۱۰، ۱۲ و ۱۶ معادل ۴ هزار و ۴۸۰ تومان بود. در بازار پروفیل نیز شرایط همین گونه بود به طوریکه هرکیلو قوطی ۱۰ در ۲۰ برابر با ۵ هزار و ۶۴۰ تومان قیمت خورد. در این روز ناودانی هم بدون تغییر برای نمره ۸ به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت گذاری شد. ورق گالوانیزه ۰.۴ هم ۹ هزار و ۱۵۰ تومان و ورق ۰.۷ با نرخ ۷ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید که هیچ گونه تغییری نداشت.

همچنین ورق سیاه ۲ هر کیلو ۵ هزار و ۶۵۰ تومان و ورق سیاه شماره ۴، ۵ هزار و ۲۰۰ تومان بود که بازاری آرام داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: