پولنیوز - مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای گفت: والدین، معلمان ، کودک ونوجوان و مدیران چهار مخاطب اولویت دار سواد رسانه ای در سال 98 خواهند بود.
به گزارش گروه فرهنگی پولنیوز، محمدصادق افراسیابی بااشاره به رسالت "انجمن سوادرسانه ای"در جهت تولید محتوا برای بالا بردن سطح سواد مخاطبین در مواجهه آگاهانه بارسانه ها گفت: براساس هم اندیشی ها ومطالعات میدانی ازطریق برگزاری همایش ها وجمع آوری نظر نخبگان حوزه سواد رسانه ای طی دوسال گذشته ، رویکرد تولید محتوا در سال ۹۸ مشخص شده است.
افراسیابی همچنان در ادامه افزود: نظر به رویکرد انجمن در جهت عملیاتی ساختن فعالیت های مطالعاتی دوسال گذشته کارگروهها یی در ساختا ر انجمن تشکیل شده اند که به صورت تخصصی در حوزه های مشخص به فعالیت های علمی واجرایی بپردازند.
دبیران کارگروه های تخصصی انجمن سواد رسانه ای ایران، به شرح زیر تعیین و منصوب شدند:
امیریوسفی: دبیر کارگروه «سواد بصری، هنر و رسانه های صوتی و تصویری»
مرتضی چشمه نور: دبیر کارگروه «مهارت های سواد رسانه ای در شهرهای هوشمند»
نمحسن امین: دبیر کارگروه «فرهنگ و تعلیم و تربیت»
بهزاد شهبازی: دبیر کارگروه «سواد رسانه ای و سیاست داخلی و خارجی»
مرتضی کارآموزان: دبیر کارگروه «فضای مجازی، رسانه ها و سرگرمی های دیجیتال»
معصومه نصیری: دبیر کارگروه «خانواده، مشاوره و سلامت فردی و اجتماعی»
سیده سارا میرقاسمی: دبیر کارگروه «پایش، مدیریت دانش و آینده پژوهی رسانه ها»
ناهید مونسان: دبیر کارگروه «سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی»
"روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای"