پول‌نیوز - مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای گفت: والدین، معلمان ، کودک ونوجوان و مدیران چهار مخاطب اولویت دار سواد رسانه ای در سال 98 خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگی پول‌نیوز، محمدصادق افراسیابی بااشاره به رسالت "انجمن سوادرسانه ای"در جهت تولید محتوا برای بالا بردن سطح سواد مخاطبین در مواجهه آگاهانه بارسانه ها گفت: براساس هم اندیشی ها ومطالعات میدانی ازطریق برگزاری همایش ها وجمع آوری نظر نخبگان حوزه  سواد رسانه ای  طی دوسال گذشته ، رویکرد تولید محتوا در سال ۹۸ مشخص شده است.

مخاطبان هدف

افراسیابی همچنان در ادامه افزود: نظر به رویکرد انجمن در جهت عملیاتی ساختن فعالیت های مطالعاتی دوسال گذشته کارگروهها یی در ساختا ر انجمن تشکیل شده اند که به صورت تخصصی در حوزه های مشخص به فعالیت های علمی واجرایی بپردازند.

دبیران کارگروه های تخصصی انجمن سواد رسانه ای ایران، به شرح زیر تعیین و منصوب شدند:

امیریوسفی: دبیر کارگروه «سواد بصری، هنر و رسانه های صوتی و تصویری»

مرتضی چشمه نور: دبیر کارگروه «مهارت های سواد رسانه ای در شهرهای هوشمند»

نمحسن امین: دبیر کارگروه «فرهنگ و تعلیم و تربیت»

بهزاد شهبازی: دبیر کارگروه «سواد رسانه ای و سیاست داخلی و خارجی»

مرتضی کارآموزان: دبیر کارگروه «فضای مجازی، رسانه ها و سرگرمی های دیجیتال»

معصومه نصیری: دبیر کارگروه «خانواده، مشاوره و سلامت فردی و اجتماعی»

سیده سارا میرقاسمی: دبیر کارگروه «پایش، مدیریت دانش و آینده پژوهی رسانه ها»

ناهید مونسان: دبیر کارگروه «سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی»

"روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای"
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: