کد خبر: ۳۰۱۶۳۳
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
0
پول‌نیوز - در شانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سومین سال پی‌در‌پی حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی،  با رشد چشم‌گیر امتیاز، با یک درجه ارتقا، تندیس و لوح تقدیرنامه 3 ستاره دریافت کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، در این مراسم که با حضور مسؤولان کشوری، مدیران ارشد سازمان‌ها و متخصصان، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شده بود، در بخش خدمات از شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سومین سال حضور پی‌در‌پی با اهدای تندیس و لوح تقدیرنامه 3 ستاره، قدردانی شد.

رجا تقدیرنامه سه ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی دریافت کرد

شرکت رجا از خرداد ماه سال جاری با شرکت در فرآیند خوداظهاری، خود را از منظر رهبری، کارکنان، استراتژی، جامعه، فرآیندها، محصولات و خدمات، شراکت‌ها و منابع، نتایج مشتری، نتایج سازمانی و نتایج حوزه منابع انسانی مورد ارزیابی قرار داد و در نهایت در بهمن ماه سال جاری با ارزیابی ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمانی و داوری‌های انجام شده، حائز این رتبه شد.

امسال نیز سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی پس از انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی شده و مورد ارزیابی قرارگرفتند.

در این راستا و از بین شرکت‌ها و سازمان‌های مورد ارزیابی قرار گرفته، 3 سازمان و شرکت موفق به دریافت تندیس، 20 شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه و 12 شرکت موفق به دریافت گواهی نامه تعهد به تعالی سازمانی شدند.

جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382 در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و با هدف ارتقای بهره‌وری و توسعه نظام‌های مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌های کشورمان، معرفی شد.

دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و ارتقای سطح بهره وری، از مهمترین اهداف اقتصادی کشور به شمار می‌آید و سازمان مدیریت صنعتی با اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به دنبال کمک به توسعه فضای رقابتی و مسابقه‌ای سالم برای اثبات قابلیت و شایستگی سازمان‌های ایرانی از طریق ارزیابی و معرفی سازمان‌هایی است که در تحقق اهداف مهم توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور می‌کوشند.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: