کد خبر: ۳۰۲۸۰۶
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
0
پول‌نیوز - اخیرا روی پاکت چیپس یک شرکت تجاری شاهد تصویر استاد جلیل شهناز یکی از سرشناس‌ترین نوازندگان تار در یک قرن اخیر ایران بودیم.

این اقدام این شرکت تجاری که این دو روزه تعجب بسیاری از خانواده موسیقی را برانگیخته است مشخصا بایستی با هدفی خاص اقدام به این عمل کرده باشد. آیا انتشار عکس اساتید هنر ایران بر روی یک کالای مصرفی آن هم از نوع تنقلات یک اقدام تبلیغاتی محسوب می‌شود؟

تصویر استاد معروف «تار» روی پاکت چیپس!؟(+عکس)

جالب اینکه درحالی این اتفاق رخ داده است که نمایش ساز در رسانه ملی کماکان ممنوع است، اما گویا روی جلد چیپس و پفک ساز‌ها می‌توانند در کنار نوازنده‌ها دیده شوند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: