کد خبر: ۳۰۲۸۲۷
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
0
پول‌نیوز - طرح ويژه سفرهاي نوروزي شرکت حمل و نقل ريلي رجا از 24 اسفند آغاز شد و اين در حالي است که هنوز ظرفيت‌هاي خالي در تاريخ‌ها، مسيرها و قطارهاي مختلف موجود است.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، معاون اجرايي و رئيس ستاد هماهنگي قطارهاي نوروزي شرکت رجا با اعلام اين خبر افزود: از حدود يک ميليون و 200 هزار صندلي ايجادي توسط شرکت رجا براي سفرهاي نوروزي تا اين لحظه فقط 60 درصد بليت‌ها خريداري شده و مابقي موجود است.

آغاز سفرهای نوروزی رجا از 24 اسفند

محمدرضا شناسنده گفت: هموطنان گرامي با توزيع سفر خود در بازه زماني مختلف علاوه بر بهره‌مندي از سفر با قطار، مي‌توانند از تخفيفاتي که اين شرکت در تاريخ‌ها و مسيرهاي مختلف نيز ارائه مي‌دهد استفاده کنند.

وي با اشاره به نشست‌هاي منظم ستاد نوروزي شرکت حمل و نقل ريلي رجا اظهار داشت: با هماهنگي کامل براي خدمت رساني مطلوب، در خدمت مسافران ريلي براي سفر با قطارهاي اين شرکت هستيم.

مسير تهران- مشهد از تاريخ 4 فروردين داراي ظرفيت خالي مي‌باشد و از تاريخ دوازدهم فروردين تخفيف مناسب وجود دارد.

مسير مشهد-تهران نيز کليه روزها داراي ظرفيت خالي مي‌باشد و در ساير مسيرها هم روزهاي با تخفيف وجود دارد.

معاون اجرايي رجا افزود: براي نوروز سال جاري حدود يک ميليون و 200 هزار صندلي ظرفيت ايجاد شده است که روزانه 150 قطار ( 73 حرکت بين شهري و 77 حرکت حومه اي) در خدمت مسافران مي‌باشد.

رئيس ستاد هماهنگي قطارهاي نوروزي شرکت رجا گفت: هموطنان گرامي با برنامه‌ريزي مطلوب و توزيع سفر مي‌توانند به صورت غير حضوري (تلفني 1539، اينترنتي و اپليکيشني) يا از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش، بليت قطار را در سراسر کشور تهيه کنند.

شناسنده تأکيد کرد: سامانه ارتباط با مشتريان شرکت حمل و نقل ريلي رجا با شماره تلفن 1539 همچنين پيامک 5000139 (به صورت 24 ساعته و از اقصي نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودي بليت، ساعت حرکت قطارها، بهاي بليت و ...، آماده دريافت نظرها و انتقاد‌هاي هموطنان گرامي است.
برچسب ها: شرکت رجا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: