May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۲۸۶۳
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
0
عبدالناصر همتی­ گفت: ​­­ساز وکار متناسب با کانال معرفی شده از طرف سه کشور اروپایی با نام سازوکار ویژه تأمین مالی و تجارت ­ (STFI) بزودی در تهران ثبت می‌شود.
پول‌نیوز - رئیس کل بانک مرکزی از ثبت ساز و کار ایرانی متناسب با INSTEX­ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالناصر همتی­ گفت: ​­­ساز وکار متناسب با کانال معرفی شده از طرف سه کشور اروپایی با نام سازوکار ویژه تأمین مالی و تجارت ­ (STFI) بزودی در تهران ثبت می‌شود.

ساز و کار ایرانی متناسب با INSTEX؛ به زودی

وی­ تأکید کرد ثبت این شرکت به هیچ وجه به معنای معطل شدن ایران برای عملیاتی شدن سازوکار ­اروپا نیست و ما استراتژی اتخاذ شده خود برای نحوه تأمین مالی و تجارت کشوردر شرایط تحریم از طرق­­ ویژه‌ای که طراحی کرده ایم بخصوص از طریق همسایگان و سایر شرکای تجاری ادامه می‌دهیم.

همتی افزود: ­­با مذاکراتی ­که همکاران ­من هفته گذشته با نمایندگان سه کشور اروپایی و مدیر INSTEX در بانک مرکزی در تهران داشتند، توضیحات کامل در مورد ساز و کار ایرانی متناسب با ساز و کار اروپایی داده اند و ما منتظر اقدامات عملی از طرف اروپا هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: