کد خبر: ۳۰۳۱۶۸
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
0
وزیر کشور گفت: همه دستگاه ها گزارش مناسبی داشتند مبنی بر اینکه همه کالاهای مورد نیاز تامین شده است.
بازار از نظر کالاهای اساسی، اشباع است
پول‌نیوز - وزیر کشور: بازار از نظر کالاهای اساسی و پرتقاضا، اشباع شده است و نگرانی نداریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی افزود: در این جلسه مروری بر عملکرد این ستاد در طی این یکسال داشتیم و ضعف ها، قوت ها و آسیب ها کاملا شناسایی و وضع سال آینده  با چالش های احتمالی در حوزه تبلیغات و رسانه و جنگ روانی ترسیم شد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: اعضای این ستاد نظرهای  مختلفی ارائه کردند و در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از همه دستگاه ها گزارش گرفتیم.

وزیر کشور تاکید کرد: همه دستگاه ها گزارش مناسبی داشتند مبنی بر اینکه همه کالاهای مورد نیاز تامین شده است.

رحمانی فضلی گفت: قرار شد در سال جدید نظام اطلاع رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم و کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شود تا برای همه طرح ها و اقداماتی که در حوزه های اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری تولید در کشور انجام می شود پیوست های اطلاع رسانی مناسبی فراهم کند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه این کارگروه فعالیت موثری خواهد داشت، افزود: سازمان صدا و سیما در مدت فعالیت این ستاد به ویژه در یک ماه اخیر در جهت حفظ ثبات و آرامش بازار انصافا فعالیت و همکاری بسیار خوبی داشت و گزارش های بسیار خوبی هم تولید کرد و بقیه رسانه ها از جمله مطبوعات و وزارت ارشاد هم فعالیت بسیار خوبی داشتند.

وزیر کشور گفت: تجربه 6 ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی در کنار مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری و تولید، هماهنگی و همکاری مناسبی با هم داشته باشیم می توانیم اطلاع رسانی خوب، تبلیغات مناسب و آگاه سازی و افزایش مشارکت مردمی و ایجاد ثبات در روند بازار را داشته باشیم.

رحمانی فضلی افزود: این روند را در سال 98 با قوت بیشتر ادامه خواهیم داد.

آخرین نشست ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در سال 97 شامگاه امروز دوشنبه با حضور وزیر کشور و نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد در محل وزارت کشور برگزار شد.
برچسب ها: بازار ، کالای اساسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: