April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۳۵۴
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
0
پول‌نیوز - رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان به ورود سامانه بارشی فعال از عصر شنبه به استان خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها میانگین بارندگی ها در اثر فعالیت این موج بارشی 40 تا 60 میلیتر خواهد بود.

بهرام چاره خواه روز شنبه  اظهار داشت: از عصر شنبه بارش ها در استان آغاز شده و تا اواخر امشب کل استان را در بر می گیرد و در این مدت شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش قابل ملاحظه باد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرهای کامیاران و قروه خواهد بود،افزود: پیش بینی می شود در این شهرها تا حدود 90 میلیمتر بارش داشته باشیم.

چاره خواه عمده بارش ها را در روزهای یکشنبه و دوشنبه اعلام کرد و گفت: به دلیل قدرت این موج بارشی احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان زیاد است.

وی با بیان اینکه این سامانه تا روز سه شنبه در استان فعال است، افزود: در این روز شاهد بارش های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار داشت: از عصر دوشنبه به دنبال کاهش دما، بارش ها در ارتفاعات و گردنه های استان به صورت برف پیش بینی می شود.

چاره خواه بر لزوم مدیریت مخازن سدها در روزهای یاد شده تاکید و اضافه کرد: قدرت این سامانه بارشی زیاد بوده و نیاز است شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: