May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۳۸۳۰
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
0
پول‌نیوز - همه فرودگاه‌های استان‌های درگیر سیل در حال حاضر عملیاتی هستند و هیچ گزارشی در مورد بسته شدن فرودگاه‌های استان‌های درگیر سیلاب وجود ندارد.

رضا جعفرزاده افزود: همه ظرفیت‌ها و امکانات فرودگاه‌های مناطق امداد رسان و امداد گیر در اختیار ستاد بحران استان هاست و به همه استان‌ها ابلاغ شده است تا با حداکثر ظرفیت ممکن، برای رفع مشکلات مناطق سیل زده همکاری داشته باشند.

وی افزود: آمادگی مقابله با سیلاب در سطح فرودگاه‌ها در استان‌های سیل زده وجود دارد، اما خوشبختانه در حال حاضر سیل هیچیک از فرودگاه‌های کشور را تهدید نمی‌کند.

جعفرزاده همچنین گفت: با توجه به قطع و آب گرفتگی برخی از محور‌های زمینی استان ها، بخش مهمی از کالا‌ها و اقلام امدادی و دارویی هلال احمر ایران و سایر کشور‌ها از طریق فرودگاه‌های استان‌های خوزستان و لرستان و سایر استان‌ها منتقل شده است و همه امکانات فرودگاه‌ها برای حل مشکل این مناطق بسیج شده است.
برچسب ها: فرودگاه ، سیل ، کشور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: