کد خبر: ۳۰۴۵۲۷
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
0
وقتی مالپاس به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جدید بانک جهانی انتخاب شد، یک عضو قدیمی وزارت خزانه داری بود که هیچ رقیبی نداشت. او بی درنگ توسط اعضای هیئت مدیره ی بانک جهانی پذیرفته شد و در همان هفته فوراً شروع به کار کرد.
رئیس جدید بانک جهانی در حال مبارزه برای تحمیل کردن خود
پول‌نیوز -  بعضی از اهداف دیوید مالپاس با وام دهندگان در تضاد است.

به گزارش پول نیوز به نقل از اکونومیست، وقتی مالپاس به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جدید بانک جهانی انتخاب شد، یک عضو قدیمی وزارت خزانه داری بود که هیچ رقیبی نداشت. او بی درنگ توسط اعضای هیئت مدیره ی بانک جهانی که شامل 189 عضو دولتی می شوند، پذیرفته شد و در همان هفته فوراً شروع به کار کرد.

این فرآیند انقدر آسان پیش رفت که او هیچ فکر نمی کرد که ناگهان با موجی از مقاومت ها رو به رو شود و دیگر هیچ چیز مثل اولش نشود.

نهادی که حالا او در آن فعالیت می کند وقف ریشه کن کردن فقر و مبارزه با نابرابری شده است. بر اساس ارزیابی های این نهاد، 10% از جمعیت جهان برابر 763میلیون انسان زیر خط فقر جهانی تا سال 2015 و حدود 8.6% از این جمعیت احتمالا تا سال 2018 نیز زیر خط فقر بوده اند.

با این حال هدف این سازمان این است که این میزان تا سال 2030، 3% کاهش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: