May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۴۸۱۲
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
0
سعیدی کیا گفت: برای هر استان سیل زده ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد جهت ایجاد اشتغال منظور شده است که مجموعا، معادل ۷۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.
پول‌نیوز - رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به خسارات وارد شده به سیل زدگان گفت: در کنار خسارات سیل، شاهد برکاتی نیز بودیم از تأمین منابع آبی تا همدلی و اتحاد مردم که  امیدوارم خداوند متعال به همه خانواده‌هایی که عزیزی را از دست داده اند صبر و اجر بدهد و همه مسئولان کشور از جمله خود ما به گونه‌ای رفتار کنیم که از این برکات همه بهره‌مند شوند.
 
تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار مازاد برای ایجاد اشتغال در استان‌های سیل زده

ارسال ۴۰ هزار تخته پتو، موکت_فرش به مناطق سیل زده

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه در مورد کمک‌های این نهاد انقلابی به سیل زدگان گفت: همه زیر مجموعه‌های بنیاد از جمله بنیاد علوی و سازمان اموال و املاک و ادارات کل استان‌ها برای کمک به سیل زدگان فعال بودند و علاوه بر توزیع ملزومات ضروری و مورد نیاز اعلام شده از ستاد مدیریت بحران استان‌ها همانگونه که خبر دارید بنیاد مستضعفان مسوولیت تامین سیمان بازسازی واحد‌های مسکونی را پذیرفت که حدود ۴۰۰ هزار تن سیمان برآورد شده است و همچنین علاوه بر کمک‌هایی که تاکنون ارسال شده، ۴۰ هزار تخته موکت-فرش و پتو به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به سهمیه ۲۵ میلیارد تومانی وام‌های اشتغال زا برای توسعه مناطق محروم در استان‌ها، گفت: علاوه بر مبلغ قبلی اختصاص یافته برای هر استان سیل زده ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد جهت ایجاد اشتغال پیش بینی و منظور شده است که مجموعا در امسال معادل ۷۰ میلیارد تومان برای هر استان سیل زده خواهد شد و امیدوارم با این کار مردم به یک آسایش و آرامش خاطر نسبی دست پیدا کنند.

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه سخنان خود بیان کرد: امکانات خیلی زیادی در کشور است و در بنیاد هم همینطور،  به عنوان نمونه به بزرگترین مزرعه کشت زیتون در زمین ۷۰۰ هکتاری جنوب شرقی پایتخت با عنوان پروژه کشاورزی سرخه حضار می توان اشاره کرد که با اجرای طرح بهره وری از زمین‌ها و منابع آبی با روش آبیاری قطره‌ای ضمن ایجاد اشتغال و رونق تولید بهره وری قابل توجهی از امکانات و منابع در اختیار بنیاد مستضعفان ایجاد شده است.

سعیدی کیا افزود: شاخص های بهره وری را هر چه بیشتر بالا ببریم بر اساس نظر و فرمایش مقام معظم رهبری "رونق تولید " بیشتری ایجاد خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: در جایی خدمت می‌کنیم که زیر نظر، ولی فقیه است و قسمت‌های عمده‌ای از درآمد‌های واحد‌های اقتصادی این نهاد انقلابی صرف محرومان و مستضعفان می‌شود و این خیلی باعث خوشحالی است. او با اشاره به دستور العمل ارتقای بهره برداری از زیر مجموعه‌های گردشگری با روش‌های اسلامی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری به بنیاد ابلاغ شده است گفت: مدتی است که در این زمینه برنامه ریزی می‌شود و باید بین بهره برداری در هتل‌ها و زیر مجموعه‌های گردشگری بنیاد مستضعفان و کشور جمهوری اسلامی با سایر کشور‌های دیگر فرق داشته باشد و ان شالله با اراده جمعی همه کارکنان هلدینگ این برنامه ریزی صورت گرفته را عملیاتی خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شعار برنامه ششم بنیاد مستضعفان مبنی بر توانمند سازی اجتماعی، بهره وری و ارزش آفرینی در مورد بهره وری و تفکر مدیریتی موثر مثال زد و گفت: پس از بررسی و پژوهش میدانی با هزینه‌ای کمتر از ۱۰ میلیارد ریال و عقد قرار داد با شناور‌ها برای حل مشکل تردد مردم جزیره لارک افتخار آن را پیدا کردیم که امید را در دل مردم جزیره لارک ایجاد کنیم.

وی تفکری که اجرای هر طرحی، منوط به تخصیص اعتبار و بودجه است را نادرست دانست و افزود: با اراده باید کار را شروع و مدیریت کنیم، تخصیص بودجه مهم است، ولی عامل تعیین کننده موفقیت و بهره وری مدیریت است که همه ما با توکل به خدا، با روحیه خدمت به مردم، صداقت و سلامت کار خواهیم کرد تا امسال را نیز به معنای واقعی بهتر از سال‌های گذشته پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: