کد خبر: ۳۰۵۰۵۵
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
0
بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه 1397 با کسب همه 100 امتیاز ممکن در ارزیابی به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.
رتبه اول بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان
پول‌نیوز - بر اساس ارزیابی‌های میدانی و کارشناسی به‌عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه 1397 با کسب همه 100 امتیاز ممکن در  ارزیابی به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب 1388 مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی انجام‌شده است.

شایان‌ذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرم‌های خود اظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی‌های میدانی و بازرسی‌های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: