کد خبر: ۳۰۵۱۲۸
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
0
پول‌نیوز - معاون اجتماعی پلیس مازندران از دستگیری عوامل آتش سوزی عمدی در شهرستان های آمل وگلوگاه خبر داد.

سرهنگ محمدعلی تقدیسی با بیان اینکه در پی آتش سوزی منزلی مسکونی در شهرستان گلوگاه، بلافاصله مأموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند اظهار داشت: مأموران پس از برسی‌های همه جانبه پی به عمدی بودن این آتش سوزی برده و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

تقدیسی، خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران موفق به شناسایی متهم که از متهمان سابقه دار این منطقه بوده شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

تقدیسی از شناسایی یکی از عاملان آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی وانت نیسان در شهرستان آمل نیز خبر داد و افزود: در این حادثه که در یکی از خیابان‌های آن شهرستان به وقوع پیوست، پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شد.

وی ایجاد نظم و امنیت اجتماعی را مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: مازندران ، آمل ، گلوگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: