May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۵۱۳۲
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
0
پول‌نیوز - مسؤول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: آب بیش از 15 روز بسیاری از روستاهای استان خوزستان را دربر گرفت که باعث از بین رفتن زیرساخت‌ها و منازل مردم شد و با توجه به زمان‌بر بودن بازسازی منازل، خوزستان نیازمند بیش از 2 هزار و 500 کانکس برای اسکان مردم سیل‌زده است.

حجت‌الاسلام ناصر سرخه ویس مسؤول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران عصر امروز در اهواز با اشاره به وسعت خسارات سیل در خوزستان، اظهار کرد: آب بیش از 15 روز بسیاری از روستاهای استان خوزستان را دربر گرفت که باعث از بین رفتن زیرساخت‌ها و منازل مردم شد و با توجه به زمان‌بر بودن بازسازی منازل، خوزستان نیازمند بیش از 2 هزار و 500 کانکس برای اسکان مردم سیل‌زده است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای آب در برخی روستاهای منطقه عملیات تخلیه آب از این روستاها نیازمند زمان زیادی است.

مسؤول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به نگرانی مردم سیل‌زده نسبت به آینده، عنوان کرد: سیلاب در برخی نقاط استان خوزستان کاهش پیدا کرده است ولی در برخی مناطق مانند شعیبیه شوشتر همچنان تردد مشکل است و آب در شهر گوریه نیز مقداری کاهش پیدا کرد.

وی گفت: با توجه به این‌که بسیاری از مردم شعیبیه دامدار هستند باید برای تأمین خوراک و علوفه موردنیاز دام‌ها چاره‌اندیشی شود.

سرخه ویس با اشاره به اهمیت افزایش امید در مردم منطقه، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و اگرچه ضعف‌هایی به دلیل وسعت سیلاب در این میان وجود دارد اما همه به میدان آمدند و برخی خانه‌های خود را محل اسکان سیل‌زدگان کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: خوزستان ، سیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: