May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۶۰۰۷
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
0
پول‌نیوز - وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدعلی افتخاری را به سمت عضو هیأت مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی منصوب شد

در متن حکمی که از سوی فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با توجه به مفاد ۱۵ قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، افتخاری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش تحول و همچنین دکتری مدیریت در گرایش آینده پژوهی می‌باشد.

ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه، مدیر مسئولی نشریه برنامه، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت، عضویت و دبیری هیأت امنای صندوق قرض الحسنه و عضویت دبیری ستاد صرفه جویی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان برنامه و بودجه است.

همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهور، دبیری هیأت امنا و رئیس خودگردانی مجتمع‌های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،مسؤلیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در هیأت امنای باشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری می‌باشد.

بر اساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه دیگری، سیدحسین میرمعینی را به سمت عضو هیأت مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیدجواد هاشمی را به سمت رئیس هیأت عالی نظارت و سیف اله اسلامی را به سمت عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: