پول‌نیوز - شبکه فروش با تغییر رویکرد از بازاریابی به بازارسازی به موفقیت دست پیدا می‌‌کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیر امور نمایندگان شرکت در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: امروزه نمایندگان باید علاوه ‌بردانش فنی، مالی و بازاریابی به نیازهای جامعه هدف خود به خوبی واقف باشند تا با ارائه خدمت بیمه ای بر مبنای نیاز واقعی آنان بتوانند به رسالت بیمه‌گری خود که  همراهی با بیمه گذاران در شرایط پیش‌بینی نشده است، عمل کنند.

مدیر امور نمایندگان بیمه کوثر: بازارسازی نقطه عطف شبکه فروش

معصومه نجات‌بخش افزود: نمایندگان با این بینش می‌توانند آگاهی مردم به بیمه را افزایش دهند و احساس نیاز به خدمت بیمه را نظیر احساس نیاز به کارت های عابر بانک و یا خدمات الکترونیکی بانک ها به آحاد مردم یادآور شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگان حاضر در این همایش از بالاترین دانش فنی، مالی، بازاریابی و ارتباط با مشتری برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق آیین‌نامه‌‌ها و وجود این همکاران همراه شرکت بیمه کوثر می‌تواند همچنان به عنوان یکی از منظبت‌ترین، پیشروترین، پرفروش‌ترین و سودآورترین شرکت‌ها در صنعت بیمه مطرح باشد.

مدیر امور نمایندگان شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه عمر فروش بیمه‌نامه به روش‌های سنتی پایان یافته است، افزود: شرکت‌ها و نمایندگانی موفق خواهند بود که بتوانند کسب و کار خود را با فناوری‌های نوین همراه کنند. در همین راستا شرکت بیمه کوثر در سال گذشته توانست اولین اپلیکیشن صدور بیمه‌نامه بدنه هوشمند سفر را تحت عنوان «مرکوری» راه‌اندازی و برای شبکه فروش خود شخصی‌سازی نماید.

او تاکید کرد: اکنون باید به دنبال روابط پایدار با مشتریان به‌ویژه مشتریان وفادار خود باشیم و این امکان‌پذیر نیست مگر با شناسایی آنان از طریق ثبت اطلاعات صحیح و دقیق هر مشتری در سیستمی تحت عنوان سامانه ارتباط با مشتریان و باید ارائه خدمت براساس ویژگی هر مشتری را نهادینه کنیم، تا بدین‌وسیله بتوانیم جایگاه و ارزش واقعی مشتریان وفادار و سودآور خود را با ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای به آنان نشان دهیم.

وی ادامه داد: دراین راستا شرکت بیمه کوثر سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) را برای یکپارچه‌سازی و تکمیل بانک اطلاعات مشتریان راه‌اندازی کرده است و در آینده نزدیک در اختیار تمامی نمایندگان شرکت قرار خواهد داد.
برچسب ها: بیمه کوثر ، شبکه فروش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: