May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۶۱۷۲
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
0
پول‌نیوز - دو دوره آموزش بیمه های مهندسی و مسئولیت در استان یزد با هدف ارتقای سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد در این استان، برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محتوای آموزشی این دوره آموزشی، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های مهندسی، نحوه صدور و ثبت پرونده در نرم افزار فناوران، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های مسئولیت و نحوه صدور آن، تحلیل سازه های مهندسی و کارگاه آموزشی عملی مراحل صدور بیمه های مهندسی بود.

برگزاری دوره های آموزشی بیمه سرمد در استان یزد

پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران استان یزد و بیمه های مهندسی و مسئولیت و حضور نمایندگان و همکاران شعبه، برگزاری دوره های ‌آموزشی را در ارتقای دانش کارکنان و نمایندگان و به روز رسانی دانش بیمه ای آنان، ضروری عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی که به اذعان دانش آموختگان بسیار سودمند واقع شد، گواهینامه حضور در دوره اعطا شد.

این گزارش می افزاید، این دوره آموزشی با هماهنگی های انجام شده توسط شعبه یزد و مدیریت سرمایه انسانی در محل سالن کنفرانس هتل پارسیان استان یزد به مدت یک روز، با تدریس الهام جلوی مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی و بهاره اخوان رئیس اداره بیمه های مهندسی برگزار شد.
برچسب ها: بیمه سرمد ، استان یزد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: