کد خبر: ۳۰۶۱۹۴
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
0
پول‌نیوز - رئیس مرکز امور اجتماعی وزارت نیرو بر گسترش رویکرد اجتماعی به منابع آب و انرژی تاکید کرد و گفت: از این طریق می توان بر چالش های این بخش به درستی غلبه کرد.

«محمد فاضلی» روز شنبه در نخستین نشست از سلسله نشست های جامعه، آب و انرژی که با موضوع «رویکرد اجتماعی و پایدارسازی منابع آب و انرژی» در وزارت نیرو برگزار شد، افزود: گسترش رویکرد اجتماعی به منابع آب و انرژی سبب خواهد شد بتوان با دید اجتماعی به طرح های آب و انرژی نگاه کرد.

رویکرد اجتماعی به منابع آب و انرژی باید گسترش یابد

وی ادامه داد: آب و انرژی مقوله ای اجتماعی و فرهنگی است و باید شاخص های چند محوری وارد آن شود.

فاضلی به تاسیس مرکز امور اجتماعی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: این مرکز دارای سه گروه بررسی های اقتصادی و اجتماعی آب و انرژی، بررسی های اجتماعی سیاست و حکمرانی آب و انرژی و گروه سیاست های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این مرکز در یکسال فعالیت خود چند طرح را به مرحله اجرا گذاشته است، گفت: تلاش مرکز این است تا رویکرد اجتماعی به منابع آب و انرژی وارد وزارت نیرو شود و این رویکرد گفت و گو محور باشد.

تبیین ضرورت اتخاذ و ویژگی های نگاه اجتماعی به مساله آب و انرژی در شرایط تاریخی امروز، شناخت چالش های اعمال رویکرد اجتماعی در نظام تصمیم گیری و مدیریتی آب و انرژی کشور ، ارزیابی راهکارهای تحکیم نگاه اجتماعی در حوزه آب و انرژی و همچنین معرفی نقش مرکز امور اجتماعی در تحکیم نگاه اجتماعی به مساله آب و انرژی از جمله اهداف نشست رویکرد اجتماعی پایداری منابع است.

«محمد فاضلی»، مشاور وزیر و سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و «کیومرث حیدری» مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات بازار آب و برق از جمله سخنرانان این نشست هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: