کد خبر: ۳۰۶۲۳۹
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
0
پول‌نیوز - حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در راس  یک هیأت عالی رتبه به منظور بررسی روند پیشرفت امور در نظارت شرعی بر  ذبح عازم کشور برزیل گردیده است از مرکز حلال جمهوری اسلامی بازدید و با مدیرعامل و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه کشاورزی پول‌نیوز، تقوی در این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از روند مثبت و رو به بهبود وضعیت مرکز حلال جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه به وظایف طلبگی از سوی کارکنانی که روحانی هستند تاکید کرد و گفت: من علافه مند نیستم مسئولین اجرایی این مرکز که خود طلبه هستند از وظایف طلبگی خود فاصله بگیرند مشروط بر آنکه وظایف اجرایی که به ایشان سپرده شده نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی گردد.

بازدید نماینده‌ ولی فقیه از مرکز حلال ایران در برزیل

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه، نظارت شرعی بر ذبح و تولید محصول حلال امر بسیار مهم و با ارزشی است، بیان داشت: بدون شک این کار برای شما و طلبه های اعزامی در اولویت قرار دارد و شما ناظرین شرعی هستید اما هیچگاه نباید رسالت فرهنگی و طلبگی خودتان را فراموش کنید.

سید رضا تقوی در ادامه افزود: در نطارت شرعی از یکسو می باید به عنوان مجموعه‌ای که متولی امور دینی و معنوی است صداقت خودمان را نشان دهیم و از سوی دیگر به دليل آنکه ماهیت این کار اقتصادی است باید همه‌ کار های ما قانونی و طبق ضوابط کشور هدف باشد و این شفافیت موجب می شود که بتوانیم با قدرت کارها را جلو ببریم.

ایشان در ادامه خطاب به مدیر عامل و کارکنان مرکز حلال گفت: که کارهای شما بازتاب خوبی در کشور پیدا کرده است در عین حال ضمن داشتن سلامت نفس و اخلاق، همه فرآیند ها می بایست شفاف و بدون ابهام باشد وهمه چیز ثبت و ضبط گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: سعی کنید یک سابقه خوب و پرونده محکم ازخودتان به یادگار بگذارید و گزارش  کارهای خوبتان را به مجموعه های ذیربط اطلاع دهید.

خاطرنشان می کند که قبل از سخنان حجت الاسلام و المسلمین تقوی هر یک از کارکنان مرکز حلال و مدیر عامل به معرفی خود، سوابق و شرح وظایف محوله پرداخته و آخرین وضعیت کاری هر بخش را تشریح و تبیین کردند.

گفتنی است در سفر نماینده ولی فقیه به برزیل، دکتر فلسفی مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام ابراهیمی و حجت الاسلام اسلامی نیا همراهی می کنند و هر یک به نوبه خود در این جلسه به طرح مباحث خود در خصوص فعالیت های مرکز حلال پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: