May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - شركت بيمه البرز موفق به دريافت تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف كنندگان شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در هجدهمين همايش ملي حمايت از مصرف‌كنندگان، سيد رسول تاجدار،‌ مديرعامل بيمه البرز گواهينامه و تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان را از وزير صنعت، معدن و تجارت دريافت كرد.

تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان به بيمه البرز اعطا شد

بر اساس اين گزارش، بيمه البرز در دو سال گذشته نيز موفق به دريافت تنديس نقره اي شد و سال‌هاي ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهينامه رعايت حقوق مصرف‌كنندگان دريافت كرد.

اين گزارش حاكي است، طي مميزي انجام شده از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان، ۵۴۵ شركت و بنگاه براي حضور در اين همايش ثبت‌نام كردند و در نهايت ۹۱ واحد براي دريافت تنديس طلايي، نقره‌اي و گواهينامه ارزيابي شدند كه ۱۶ بنگاه از جمله شركت بيمه البرز موفق به دريافت تنديس طلايي شدند.

گفتني است فرآيند ارزيابي بنگاه‌هاي اقتصادي براي دريافت اين گواهينامه بر اساس چهار شاخص كلي قيمت، كيفيت، خدمات پس از فروش و رضايت مشتري و با حضور مديران ذي‌ربط سازمان حمايت و همچنين نمايندگان نهادهاي مربوطه صورت گرفته است.

بنا بر گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين جايزه معتبرترين جايزه ملي براي رتبه‌بندي شركت‌هاي توليدي و خدماتي كشور است كه هر ساله پس از مميزي سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان به برگزيدگان اهدا مي‌شود.
برچسب ها: بیمه البرز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: