مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر در مقاوم‌سازی خانه های روستایی
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اين بانک با همکاري بنياد مسکن در مقاوم سازي ۲ هزار واحد مسكوني روستايي در سطح كشور مشاركت مي كند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرتضی اکبري افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران در قالب سه تفاهم نامه با بنياد مسکن، كميته امداد و بنياد بركت طرح هاي اشتغال‌زايي و محروميت زدايي را در دستور كار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده تا بنیاد مسکن ۶۰۰ میليارد ريال و بانک قرض الحسنه مهر ايران ۱۲۰۰ ميليارد ريال براي مقاوم سازي ۲۲ هزار واحد مسکوني روستايي، تسهيلات اختصاص دهند.

اکبری تصریح کرد: همچنین در قالب تفاهم نامه با بنیاد برکت مقرر شده تا ۱۲ هزار شغل در ۱۰ استان کشور براي مردم مناطق روستايي ايجاد شود.

به گفته وی، مشارکت این بانک در بهبود معیشت و ایجاد اشتغال براي افراد نيازمند نيز در قالب تفاهم نامه اي با کميته امداد امام خميني(ره) اجرايي مي شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به دیگر خدمات این بانک، اظهار داشت: سال گذشته يک ميليون و ۲۳۰ هزار فقره وام قرض الحسنه با اعتباري بالغ بر ۱۳ هزار ميليارد تومان به متقاضيان اعطا شد.

اکبری افزود: این میزان تسهیلات پرداختي در مقايسه با سال ۹۶ از رشد ۷۰ درصدي برخوردار است.

گفتنی است، بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین و بزرگترین بانک کشور است که تسهيلات آن بصورت ۱۰۰ درصد قرض الحسنه در اختيار مردم قرار داده مي شود.

این بانک هم اینک ۵۳۰ شعبه فعال در کشور دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: