کد خبر: ۳۰۶۷۹۶
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
0
شرکت لیزینگ کارآفرین پس از گذراندن دوره ممیزی استاندارد توسط نماینده شرکت QS سوئیس که یکی از 10 شرکت برتر دنیا در زمینه صدور گواهینامه‌های معتبر ISO می‌باشد، موفق به دریافت دو گواهینامه ISO 9001:2015 , ISO 10002:2018 شد.
دریافت 2 گواهینامه‌ توسط شرکت لیزینگ کارآفرین
پول‌نیوز - شرکت لیزینگ کارآفرین از موسسه QS سوئیس گواهینامه‌های ISO دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  شرکت لیزینگ کارآفرین پس از گذراندن دوره ممیزی استاندارد توسط نماینده شرکت QS سوئیس که یکی از 10 شرکت برتر دنیا در زمینه صدور گواهینامه‌های معتبر ISO می‌باشد، موفق به دریافت دو گواهینامه ISO 9001:2015 , ISO 10002:2018 شد.

بر اساس این گزارش، شرکت لیزینگ کارآفرین در اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران تحت عنوان «طرح انتخاب ملی» که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، لوح تقدیر و گواهی جایزه بین‌المللی بالاترین سطح دانش و تخصص در خدمات لیزینگ از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان ملی رتبه نخست تعهد و وفاداری به مشتریان در صنعت لیزینگ، به شرکت لیزینگ کارآفرین اعطا شد و این شرکت به عنوان لیزینگ برتر کشور در سال 1397 انتخاب گردید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: