May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۷۵۳۲
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
0
آیین گشاييش شعبه مشيرالدوله با حضور عيسي امامي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران و جمعي از مسئولين، مدعوين و مشتريان بانک برگزار شد.
پول‌نیوز - امکان شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان به منظور بهبود شبکه دسترسی شعب و توازن در ارائه خدمات حضوري به مشتريان تغيير و به شعبه مشيرالدوله (كد۲۴۲۳) نام گذاري شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آیین گشاييش شعبه مشيرالدوله با حضور عيسي امامي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران و جمعي از مسئولين، مدعوين و مشتريان بانک برگزار شد.

افتتاح یک شعبه بانک قرض الحسنه مهر در اصفهان

در این مراسم، عیسی امامی بيان داشت: يکي از هدف هاي اصلي اين بانک ترويج سنت قرض الحسنه در کشور است که اين مهم تنها با استقبال مشتريان ميسر خواهد شد.

وی افزود: در این راستا، انگیزه خیرخواهانه و استقبال هموطنان از سنت نيکوي قرض الحسنه و تخصيص بهتر منابع بين نيازمندان و اقشار ضعيف جامعه نقش به سزائي در فعاليت اين بانک دارد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: چنانچه همراهي و هم افزايي هموطنان تقويت شود و بانک قرض الحسنه مهر ايران بتواند سهم بيشتري از خدمات بانکداري اسلامي در كشور را در اختيار بگيرد، قطعا خدمات قرض الحسنه بيشتري را ارائه خواهد داد و گامهاي موثري را در راستاي كمك به نيازمندان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برخواهد داشت.

وی ادامه داد: استان اصفهان پتانسیل بسیار بالایي در جذب منابع دارد و با توجه به نقدينگي زيادي که در بين استان ها و بعد از تهران دارد مي توانيم سهم بيشتري از بازار را تصاحب نماييم .

عیسی امامی اظهارداشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان مطلوب و مثبت ارزيابي مي شود و يکي از استان هايي است که بيشترين تسهيلات قرض الحسنه در آن پرداخت شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: