May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق‌ها گفت که اعضای هیات رییسه بر اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق و به اضافه تا ۱۰ درصد اصرار کردند.

یوسف‌نژاد: اصرار مجلس بر افزایش حقوق 400 هزار تومانی به اضافه تا 10 درصد

علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: با توجه به این‌که درباره میزان افزایش حقوق‌ کارمندان در سال جاری اختلاف‌نظرهایی وجود داشت این موضوع در جلسه هیات رییسه بحث شد و هیات رییسه بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها به علاوه تا ۱۰ درصد حقوق که مصوبه مجلس شورای اسلامی در جریان بودجه سال ۱۳۹۸ بود اصرار کرد.

وی اضافه کرد: قرار است فردا (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور نمایندگان دیوان محاسبات، آقای انصاری معاون رییس جمهور و مسئولان سازمان برنامه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل شود تا نسبت به رفع ایرادات در این زمینه با محوریت افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به اضافه تا ۱۰ درصد اقدام شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: