کد خبر: ۳۰۸۱۱۹
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
0
یک کرم ضد آفتاب غنی شده با روغن که در مدت کوتاهی(سال 1936) به پرفروش ترین محصول فصل تعطیلات در فرانسه مبدل شد. این ضد آفتاب آنقدر فروش داشت که به نوعی تبدیل به سمبل تعطیلات و بانوان مدرن آن روزها مبدل شد.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- یکی از معتبرترین برندهای بازار لوازم آرایشی جهان بی شک نامی است که آلفرد گارنیه از خود برجای گذاشته است. این برند از سال 1904 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز پرقدرت در بازار جهانی حضور دارد. به احتمال زیاد شما هم بارها محصولات آنرا از شامپو گرفته تا رنگ مو استفاده کرده اید. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به داستان این برند از بلوا در فرانسه، با پول نیوز همراه باشید.

آلفرد گارنیه یک آرایشگر با سالنی در شهر بلوآ(فرانسه) بود. نزدیکانش وی را فردی بسیار خلاق می دانستند زیرا شهروندانی که مشتری سالن او می شدند به نوعی آثار این خلاقیت را در سلامت یا مدل موی خود مشاهده و درک می کردند. اولین محصولی که با نام فامیل گارنیه تولید شد یک لوسیون ضد ریزش و شوره بود که در مدت کوتاهی تبدیل به یک محصول پرفروش و پرمخاطب شد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در فاصله سال های 1925 تا 1944 میلادی 5 محصول جدید به خانواده گارنیه اضافه شد که جذابترین آنها یک محصول مراقب از پوست با تمرکز بر تمام نیازهای سلامت پوست و یک شامپوی جدید بود. تمامی این محصولات جدید با شعار تبلیغاتی گارنیه ارائه می شد: موهای زیبا/پوست نرم مخملی.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 1935 لاین محصولات ضد آفتاب "امبر سولر" در مجموعه گارنیه راه اندازی شد. یک کرم ضد آفتاب غنی شده با روغن که در مدت کوتاهی(سال 1936) به پرفروش ترین محصول فصل تعطیلات در فرانسه مبدل شد. این ضد آفتاب آنقدر فروش داشت که به نوعی تبدیل به سمبل تعطیلات و بانوان مدرن آن روزها مبدل شد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

طی دهه 40 محصولات جدیدی به کاتالوگ کمپانی اضافه شد، بویژه انواع تقویت کننده پوست و مو که هر کدام با ترکیبات جذاب خود در جذب مشتریان عملکردی جادویی داشتند. سیاست های شرکت تا دهه 80 میلادی بر اصل همین توسعه و خلاقیت دنبال شد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

پیش از آنکه وارد رویدادهای گارنیه در دهه 80 شویم به یک محصول انقلابی که دهه 60 ارائه شد اشاره ای داشته باشیم. در سال آغازین این دهه گارنیه بسته مخصوص رنگ موی بانوان در منزل را ارائه کرد تا مخاطبانش بتوانند در آسایش و راحتی و البته با هزینه کمتر خودشان موهایشان را در خانه رنگ کنند. تصور کنید خرید این بسته مخصوص منزل چه میزان در آن دوران برای بانوان جذابیت داشته و البته حساب های گارنیه را نیز پر از پول کرده است. گارنیه در سال 1970 به مالکیت گروه لورئال پاریس درآمد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 1982 لاین اولترا داکس در فرانسه راه اندازی شد که محصولات آن شامل انواع شامپ بر پایه مواد گیاهی و طبیعی بود. این شامپوها فوق العاده ملایم و در 4 مدل مناسب با انواع جنس مو بودند. شامپو عصاره گندم، بابونه، گزنه بنفش و برگ گیاه زیرفون. این برند آنقدر محبوب و مطمئن است که هنوز هم در گارنیه تولید می شود و مواد طبیعی دیگری مانند عسل، ژل رویال و بره موم هم در آنها استفاده می شود.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

از سال 1995 گارنیه تبدیل به یک برند جهانی و یکی از بازیگران اصلی در بازار بین المللی لوازم آرایشی/بهداشتی شد.هم اکنون در بیش از 120 کشور جهان حضور فعال دارد.

در سال 1996 لاین جدید فروکتیس به شامپوهای گارنیه اضافه شد که ایده اصلی راه اندازی آن تولید شوینده های سر با پایه میوه ای بود. فروکتیس با بطری های سبزرنگ معروف خود بازار شامپو را متحول کردند.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 1998 اولین ماسک رنگ مغذی برای مو را روانه بازار کرد. فرمول کرمی شکل گارنیه در این محصول شامل روغن کره شیا، آووکادو، زیتون و انگور فرنگی سیاه بود. این محصول نقش مهمی در ایجاد نرمی و لطافت برای موی رنگ شده داشت و سطح پوشانندگی بسیار بالایی(موهای خاکستری) را به نمایش می گذاشت.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 2011 گارنیه اولین کرم(با نام BB کرم) که بطور اختصاصی برای سفید پوست ها(پوست روشن) تولید شده بود را روانه بازار ساخت. این محصول نیز با توجه به اثرات فوری که روی سلامت پوست داشت به سرعت پرفروش شد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

گارنیه از سال 2012 رنگ موهای تولیدی خود را در ترکیب با روغن های گیاهی بویژه آفتابگران ارائه کرد. این محصولات فاقد آمونیاک بوده و برای اولین بار کیفیت موی رنگ شده را به مقدار قابل توجهی افزایش داد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

محصول انقلابی دیگری که در سال 2013 ارائه شد، تمیزکننده چندمنظور پوست صورت است که برای تمامی انواع پوست تولید و به عنوان یک همراه لازم بویژه برای بانوانی که آرایش می کنند، معرفی شد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 2014 گارنیه اولین گروه از کرم های ویژه شب و روز خود را عرضه کرد. این محصولات بطور تخصصی به عنوان کرم های ضد خستگی و ضد پیری ارائه شده اند.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در ژانویه 2016 گارنیه خانواده جدیدی از محصولات آبرسان برای پوست را معرفی کرد. این محصولات غنی شده با موادی مانند: عصاره انار، گلیسیرین، اسید اسید هیالورونیک و ... هستند. استفاده از آبرسان های گارنیه در محافظت پوست برابر اشعه یو ویی و آلودگی نقش مهمی دارند.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

در سال 2017 ماسک و ماسک پدهای متنوعی که در ساشه های جذاب بسته بندی شده اند به خانواده محصولات گارنیه افزوده شد که با ترکیبات طبیعی آن، روش استفاده آسان و اثر فوری در رفع خستگی پوست طرفداران خواست خود را دارد.

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

گارنیه؛ داستان موفقیت یک برند! (+عکس)

داستان گارنیه نشان می دهد که خلاقیت از 1904 تا به امروز هیچگاه در مجموعه گارنیه متوقف نشده و این کمپانی هرزمان با یک محصول جدید و باکیفیت بدنبال آن است تا حس اعتماد در مشتریان خود را تقویت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: