کد خبر: ۳۰۸۳۴۰
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
0
هتل سه ستاره قلعه وزیر از این به بعد پذیرای مسافرانی است که شهرستان میبد را برای سفر خود انتخاب کرده و به دنبال اقامت در هتل‌های سنتی هستند.
پول‌نیوز - هتل قلعه وزیر رکن آباد میبد یکی از قلعه های باشکوه در شهرستان میبد یزد به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع وسعت می باشد که با قدمتی بیش از ۳۰۰ سال در این شهر تاریخی قرار گرفته است. قلعه وزیر رکن آباد میبد بنایی از خشت و گل و ساروج و متعلق به دوران قاجار بوده که با شماره ثبتی ۹۱۲۳ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. با ورود به هتل سه ستاره قلعه وزیر رکن آباد میبد یک حیاط بزرگ در میان قلعه‌ای با برج‌های بلند بالا دیده می شود که سه طرف آن را سی و دو سوئیت سنتی همراه با چهار سالن کف خواب (بوم گردی) و اتاق های VIP با در و پنجره های چوبی فرا گرفته اند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، البته ۹ تا از اتاق های مجموعه به صورت ۳ دری و ۵ دری سنتی خاطره انگیز می باشند و اتاق هایVIP نیز در زیر برج ها با سقف های گرد و زیبا قرار گرفته اند. هتل قلعه وزیر میبد همچنین دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی می باشد که با سیستم قرینه سازی معماری حدود سیصد سال پیش (دوران قاجار) ساخته شده است و همچنین با دار زیلو، چرخ چاه قدیمی، فضای سبز و ... چیدمان شده اند و درب اتاق های سه دری نهارخوری هم رو به این دو حیاط باز می شوند. این مجموعه یک کافی شاپ در طبقه بالا با حدود ۱۵ پله نیز دارد که با تخت های سنتی جاجیم دار چیدمان شده‌اند.

هتل شگفت انگیز در دل کویر + عکس

هتل شگفت انگیز در دل کویر + عکس

هتل شگفت انگیز در دل کویر (+ عکس)

هتل شگفت انگیز در دل کویر (+ عکس)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: