May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۸۸۹۳
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
0
پول‌نیوز - هنوز هیچ مبلغی در ازای خسارات سیل برای بازسازی اساسی تأسیسات آسیب دیده خوزستان پرداخت نشده و تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب این استان پرداخت نشده است، گفت: تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.

صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارات ناشی از سیلاب به شبکه آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: تاکنون هیچ خساراتی برای بازسازی شبکه آب و فاضلاب خوزستان پرداخت نشده است.

وی افزود: حدود هزار میلیارد تومان خسارت به شبکه آب و فاضلاب خوزستان وارد شده که از این رقم حدود ۵۶۰ میلیارد تومان مربوط به اهواز و رقم باقی مانده مربوط به شهرهای دیگر خوزستان می‌شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان در ادامه تصریح کرد: هنوز هیچ مبلغی در ازای خسارات سیل برای بازسازی اساسی تأسیسات آسیب دیده خوزستان پرداخت نشده و تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.

حقیقی پور با بیان اینکه رقم خسارات سیلاب در حال بررسی است، عنوان کرد: هنوز بررسی‌ها در این زمینه در جریان است.

وی در ادامه به رفع موقتی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و افزود: برای بازسازی اساسی تأسیسات نیاز به تأمین اعتبار وجود دارد و هنوز ریالی در این زمینه تخصیص داده نشده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: خوزستان ، آب و فاضلاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: