April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۹۲۸۸
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
0
کارگر گفت: قیمت برخی اقلام میوه و صیفی به سبب تأخیر در ارسال و صادرات با نوساناتی در بازار روبه‌رو شده است.
پول‌نیوز - اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، از افزایش قیمت برخی اقلام میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به تأخیر در ارسال بار ناشی از تعطیلات اخیر، قیمت برخی اقلام میوه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۰ درصد در بازار افزایش داشته است.

قیمت میوه و صیفی در بازار

وی افزود: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می‌شود که ظرف ۳ تا ۴ روز آینده قیمت میوه با روند نزولی در بازار روبه‌رو شود.

کارگر نرخ هر کیلو توت سفید را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی سنندج ۷ تا ۱۲ هزار، توت فرنگی کرج ۱۰ تا ۱۸ هزار، توت فرنگی گرگان ۵ تا ۱۰ هزار، زرد آلو ۶ تا ۱۳ هزار، هلو ۵ تا ۱۲ هزار، گوجه سبز یرقان ۵ تا ۱۳ هزار، گوجه سبز شمال ۳ تا ۷ هزار، گیلاس قرمز ۲۰ تا ۳۲ هزار، گلابی جنگلی ۴ تا ۱۲ هزار، طالبی ۳ تا ۵ هزار، ملون ۲ تا ۴ هزار، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ و هندوانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هم اکنون هر کیلو پرتقال تامسون شمال با نرخ ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار، پرتقال جنوب ۵ تا ۷ هزار، خیار بوته‌ای ۲ تا ۴ هزار، خیار گلخانه ۲ تا ۴ هزار، سیب لبنانی زرد و قرمز ۶ تا ۱۱ هزار، موز ۱۱ تا ۱۳ هزار و کیوی ۶ تا ۱۰ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو بادمجان گلخانه ۴ تا ۶ هزار، باقالی سبز ۲ تا ۳ هزار، لیموترش میناب ۲ تا ۵ هزار، لیمو ترش سنگی ۱۰ تا ۱۴ هزار، برگ مو ۵ تا ۱۶ هزار، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، پیاز شیری ۲ تا ۳ هزار، ریواس ۴ تا ۷ هزار، سیر تازه ۵ تا ۱۰ هزار، فلفل تند ریز ۴ تا ۷ هزار، فلفل دلمه سبز ۵ تا ۸ هزار و کنگر ۸ تا ۱۳ هزار تومان است.

کارگر از افزایش قیمت برخی اقلام صیفی همچون هویج، گوجه فرنگی و سیب زمینی خبر داد و افزود: قیمت این اقلام به سبب رونق صادرات نوسان چشمگیری داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو سیب زمینی نو را ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی ۳ تا ۵ هزار، هویج ۴ تا ۶ هزار، نخود سبز ۵ تا ۷ هزار، لوبیا سبز ۴ تا ۷ هزار، گل کلم یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم قرمز ۲ تا ۳ هزار، کلم سفید یک هزار تا ۲ هزار و ۲۰۰، کاهو پیچ سالادی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کاهو رسمی یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰، کدو مسمایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و کرفس ۲ تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی به فروش می‌رسد.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ تا ۳ هزار تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، تصریح کرد: با توجه به فراوانی تولید میوه‌های تابستانه نوسان خاصی در بازار نخواهیم داشت.
برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: