April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کدام گوشی ها ارزش خرید دارند؟
کد خبر: ۳۰۹۴۶۵
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
0
گران ترین ها لزوماً بهترین ها نیستند!
خیلی آسان است که بهترین گوشی های هوشمند را بر اساس قابلیت های جدید و قیمت های سر به فلک کشیده ی شان لیست کنیم و سه گوشی اول لیستمان هم همان هایی باشند که همیشه گران ترینند و همانطور که همه انتظارشان را دارند از برند های معروفی مثل سامسونگ و اپل باشند که از همین اول لازم است بهتان بگویم این لیست بر اساس ارزش خرید تنظیم شده و شما را شگفت زده خواهد کرد. 

به گزارش پول نیوز به نقل از بیزینس اینسایدر؛ رتبه بندی و توصیه ی خریدیک تلفن همراه در این لیست براساس ارزش آن نسبت به مشخصات و ویژگی هایش است. به همین دلیل ممکن است تلفنی که پیشنهاد شده است ویژگیهای کمتری داشته باشد یا طراحی براقی نداشته باشد یا از مدل های فوق العاده نباشد، اما مطمئن باشید ارزش خرید را دارد. 

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

در واقع، فقط به این دلیل که یک تلفن همراه از جون مرغ تا جان آدمیزاد را دارد به این معنی نیست که شما باید آن را بخرید! این فقط یک گزینه برای کسانی است که ممکن است بودجه بیشتری داشته باشند. این منطق برای هر چیزی که قصد خریدش را دارید نیز وجود دارد. آیا شما همیشه از هر چیزی گرانترین مدل آن را خریداری می کنید؟ اگر پاسخ شما منفی باشد، این لیست برای شما مناسب است و اگر به این سوال پاسخ مثبت داده اید احتمالا نیازی نباشد که اساساً وقتی برای خواندن این گزارش صرف کنید!


11. Samsung Galaxy S9 Plus

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

 Galaxy S9 Plus عمدتا یک نسخه بزرگتر از Galaxy S9 است، اما دارای سیستم دوربین دوگانه است که لنز ثانویه به عنوان یک لنز زوم اپتیکال 2x  عمل می کند. مدل پلاس همچنینRAM  بیشتری نسبت به S9 معمولی ارائه می دهد که به سرعت عمل کلی کمک می کند. Galaxy S9 Plus، یکی از بهترین گوشی های هوشمند محسوب می شود، زیرا با کمتر از 1000دلار  تجربه ی یک گوشی با کیفیت بالا خواهید داشت. Galaxy S9 Plus  این امکان را به شما می دهد که از طریق چک باکس به سرعت به تنظیمات برنامه ها دسترسی پیدا کنید. این گوشی هوشمند 840 دلاری، همان همراهی است که دنبالش بودید!

12. iPhone X

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

اپل دیگر شخصا دیگر آیفون X را به فروش نمی رساند، اما این محصول هنوز در برخی فروشگاه ها با قیمت 900 دلار در دسترس قرار دارد. آیفون X ممکن است با چیپ A11 سال گذشته کار کند، اما بسیاری از کاربران آیفون X معتقدند این محصول، در مقایسه با آیفون XS که با تراشه جدیدتر A12ارائه شده است، تفاوت زیادی را ندارد و این احتمالاً به لطف IOS12 و بهینه سازی بهتر آن باشد. البته در برخی جنبه‌ها , آیفونX بهتر از نسخه ی  ارتقا یافته ی آن است که هزینه بیشتری هم دارد . اما احتمالش خیلی زیاد است که کسانی که امکان این را دارند که 900دلار برای یک گوشی هوشمند بپردازند، 100دلار بیشتر هزینه کنند و نسخه ی ارتقا یافته ی آن را تهیه کنند. 

13. LG V40

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

LG، با سری گوشی های هوشمند جدیدش بازار موبایل را دگرگون کرده است و این برای شرکتی با این سابقه بسیار خوشحال کننده است. LG V40 یک گوشی هوشمند عالی با ویژگی های معمول گوشی های آندروید است و دارای یک سیستم دوربین پشت سه لنزه است که برای کاربران بهترین شرایط را برای عکس برداری پشت سر هم فراهم می سازد. شما یک لنز واید معمولی، یک لنز اولترا واید با امضای اختصاصی ال.جی، و یک لنز زوم اپتیکال اختصاصی دارید. 

منحصر بودن این سیستم در این نکته است که گوشی های با سیستم های دو لنزی، حتی LG G7، یا به شما یک لنز زوم یا یک لنز اولترا واید را در بالای لنز معمولی پیشنهاد می دهند. LG V40  یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به صدا است. کیفیت صدا در این محصول بسیار شفاف و خوب است زیرا داخل آن آمپلی فایر با کیفیتی قرار داده شده است که کیفیت شنیداری موسیقی را با هدفون های سیمی بهتر می کند. ال جی این محصول را 950 دلار قیمت گذاری کرده است.

14. iPhone XS and iPhone XS Max

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

1000 دلار آیفون XS و 1100 دلار آیفون XS Max بهترین طراحی اپل، عملکرد و ویژگی های خود را ارائه می دهد. این دو از لحاظ فنی بهترین های آیفون هستند که می توانید خریداری کنید، اما قیمت بالای این محصولات است که آن ها را در این جایگاه در لیست فعلی قرار داده است. اگر میخواهید حداقل 1000 دلار را در یک گوشی هوشمند خرج کنید، لحظه ای درنگ نکنید.

 از نظر نگارنده ی این لیست، قیمت گذاری این محصولات منصفانه نیست و برای یک گوشی هوشمند زیادی هم هست، به ویژه هنگامی که آن را با چیزهایی مانند شارژر سریع و یا حتی یک آداپتور USB-C برای هدفون های سیمی خود ارائه نمی کنند. هر دو گوشی دارای ویژگی های دقیقا مشابه هستند. تنها تفاوتی که دارند صفحه نمایش و اندازه بدنه ی آن ها است و این به شما بستگی دارد که مدام را ترجیح می دهید. 

15. Samsung Galaxy Note 9

20 گوشی هوشمند برتر جهان (بخش سوم)

Galaxy Note 9 بهترین گوشی اندرویدی است که سامسونگ تا به حال به بازار ارائه داده است. یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بزرگ دارد که با تکنولوژی خاص سامسونگ فوق العاده است و با ویژگی های قدرتمند خوبی ترکیب شده است که آن را تبدیل به یک محصول چندکاره کرده است. همچنین قلم s آن، برای یادداشت برداری بسیار نرم، فرز و دقیق است و باید از شرکت سازنده ی آن تقدیر کنیم. قیمت 1000دلاری آن برای کاربران پرقدرتی است که جای خالی این محصول را در فعالیت هایشان احساس می کردند و نه کاربران معمولی گوشی های هوشمند. در نهایت اگر بخواهیم گلکسی نوت9 را با سایر گوشی های 1000دلاری مثلاً آیفون ایکس اس مقایسه کنیم باید بگوییم که سامسونگ واقعا سنگ تمام گذاشته است و گوشی بهتری طراحی کرده است. 


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: