May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست راهبردی مديران ستادي بانک و شركت بيمه دانا بيان داشت: طرح بيمه اي «مهردانا» گامي موثر در صنعت بيمه و بانك است كه براي اولين بار ميان بانك قرض الحسنه مهر ايران و شركت بيمه دانا صورت گرفته است.

اجرای طرح بیمه ای «مهردانا» گامی موثر در صنعت بيمه و بانک

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر مرتضی اکبری ضمن تاکيد و ظرفيت و توانايي هاي بانك اظهارداشت: بانك قرض الحسنه مهر ايران آمادگي دارد تا در هر سقف پيش بيني شده اي با شركت بيمه دانا مشاركت كند.

وی افزود: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شد و امسال نيز بنا داريم تا با مشارکت بيمه دانا بيش از يک ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات به آحاد جامعه پرداخت نماييم.

دکتر اکبری ادامه داد: مزیت مهم و برجسته ی طرح مهر دانا، پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد است و ادامه اين طرح رضايت مشتريان بيمه و بانک را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به طرح دوم با بیمه نیز فکر کرده است و در اين طرح بانك حق بيمه خسارات حوادث غير مترقبه مانند: سيل و زلزله را براي منازل سراسر كشور تقبل خواهد كرد؛ منتفع اصلي اين طرح مردم هستند و در صورت تحقق، تحول عظيمي در مراودات بانك و بيمه دانا اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش الکترونیکی کردن خدمات در سرعت و دقت انجام عمليات بانكي تصريح كرد: تا ماه آينده، تمامي مراحل افتتاح حساب، تشكيل پرونده تسهيلاتي و بايگاني شعب به صورت الكترونيكي انجام خواهد شد و مصرف كاغذ را در اين موضوع به صفر خواهيم رساند.

دکتر اکبری تاکید کرد: بانك قرض الحسنه مهر ایران یك بانك اجتماعي است و پرسنل بيمه دانا مي توانند در شناخت هرچه بيشتر بانك و خدمات آن به مردم ياري رسان ما باشند.

در ادامه، دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به طرح مشترک میان بانك و بيمه بيان داشت: هدف از اجراي طرح مهردانا خدمت رساني به آحاد مردم است.

وی افزود: برای کنترل مطالبات به بانک تعهد دادیم و از همه ی مديران استاني هم مي خواهيم به صورت روزانه مطالبات را کنترل نمايند.

دکتر کاردگر ادامه داد: بسیاری از کارشناسان پس از مطالعه ی طرح بر بدیع و مثمر ثمر بودن آن تاکيد داشتند و چنانچه طرح اثربخشي خود را نشان دهد مي توان از آن در ساير حوزه ها نيز استفاده كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: