پول
نیوز؛ سمیه علی اصغری- در
گزارش سالانه ارزشمندترین برندهای جهان که
شامل 100 کمپانی برتر جهانی از برندز می شود 9 نام دیده می شود که عنوان مهمترین
تازه واردان در لیست امسال را به خود اختصاص داده اند و در مطلب امروز بدان خواهیم
پرداخت. نکته جالب آنکه از 9 برند مذکور 4 مورد مربوط به کشور چین می شود و این
بالاترین میزان حضور برندهای تازه وارد طی 4 سال اخیر گزارش برندز است.
گفتنی است لیست
100 برند ارزشمند جهان محصولی است از برندز که تحت نظارت دبلیو پی پی و زیر
مجموعه آن گروه کانتار (که در زمینه تحقیقات بازار و مشاوره فعالیت
دارد)، اداره می شود. برندز هر دوره با توجه به معیارهای ویژه خود بهترین
برندهای سال را معرفی میکند.
شنل
رتبه: 31
ارزش برند: 37 میلیارد دلار
کمپانی خدمات بیمه ال آی سی هند
رتبه: 68
ارزش برند: 20.31 میلیارد دلار
دی دی چاکسینگ(سرویس کرایه اتومبیل آنلاین از چین)
رتبه: 71
ارزش برند: 20.04 میلیارد دلار
شیائومی
رتبه: 74
ارزش برند: 19.8 میلیارد دلار
میتوآن
وب سایت خرید گروهی چینی با
ارائه پیشنهادات برتر برای دریافت خدمات غذا، کالاهای مصرفی و خدمات خرده فروشی که
فعالیت خود را از سال 2010 در پکن آغاز کرده است. این سامانه آنلاین ماهانه بالغ
بر 290 میلیون کاربر فعال دارد.
رتبه: 78
ارزش برند: 18.76 میلیارد دلار
دل
رتبه: 81
ارزش برند: 18.49 میلیارد دلار
اکس باکس
رتبه: 87
ارزش برند: 16.69 میلیارد دلار
هایر
رتبه: 89
ارزش برند: 16.27 میلیارد دلار
خدمات مشاوره ای تاتا از زیرمجموعه های گروه تاتا در هند
رتبه:97
ارزش برند: 14.28 میلیارد دلار