May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۹۷۰۱
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
0
حدودا برای اولین بار در کشور است که یک نمایشگاه در حوزه ی فناوری اطلاعات با رویکرد،b2b برگزار می گردد.
پول‌نیوز - نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال امسال، با عنوان کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی،در ۲۸ الی ۳۱ خرداد ماه در قم برگزار می گردد.

خبرنگار نمایشگاه گفتگویی با دکتر عباس منصورنژاد مسئول کمیته ی روابط عمومی،  داشته که در ادامه می خوانید:

جناب اقای دکتر منصورنژاد، رویکرد این نمایشگاه b2b می باشد. کمی در مورد این مسئله توضیح می دهید؟

حدودا برای اولین بار در کشور است که یک نمایشگاه در حوزه ی فناوری اطلاعات با رویکرد،b2b برگزار می گردد. هدف از برگزاری این نمایشگاه ملی،ارتباط مستقیم بین کارگزاران حوزه ی محتوای دیجیتال می باشد تا بتوانند به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط بگیرند و قراردادها و تفاهم نامه هایی منعقد گردد.

هدف این است که ذی نفعان این حوزه به صورت مستقیم به مذاکرات تجاری با یکدیگر،بپردازند و اتفاقات خوبی تجاری برای فعالان این بخش رقم بخورد.

هدف امسال نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال؛ ارتباط مستقیم بین کارگزاران حوزه ی محتوای دیجیتال

حضور پررنگ نهادهای حوزوی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال امسال را چطور ارزیابی می کنید؟

بهر حال بخش زیادی از محتوای دینی در اختیار نهادهای حوزوی قرار دارد. این نهادها باید بتوانند به صورت مستقیم با کسب و کارهای حوزه ی محتوای دیجیتال ارتباط برقرار نمایند.این ارتباط هم به سود نهادهای حوزوی و کسب و کار حوزه ی محتوای دیجیتال می باشد

میزبانی قم را برای نمایشگاه امسال چطور ارزیابی می کنید؟

همان طور که بیان شد،قم بیشترین ظرفیت را در حوزه ی محتوای دینی دارد،بنابراین می تواند نقش مناسبی را در راهبری فضای کسب و کار محتوا ایجادنماید.اعتماد به شهرهای غیر از تهران موجب انگیزش بیشتر در سراسر کشور می شود و باعث ایجاد رقابت سازنده در بین همه ی فعالین این بخش می گردد

در مورد نشست پبش از افتتاحیه ی نمایشگاه توضیحاتی را بفرمایید؟

در روز ۲۸ خرداد ماه،ساعت ۱۴ نشستی با حضور دکتر فیروزآبادی،رئیس محترم مرکز فضای مجازی کشور،جناب آقای سرمست استاندار محترم،جناب آقای حسینی کاشانی مدیر کل محترم ارشاد استان قم و نمایندگان غرفه داران و فعالین حوزه ی محتوا برگزار می گردد.در این نشست قرار است فعالان این حوزه ،به بیان دغدغه های خود در این بخش بپردازند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: