کد خبر: ۳۰۹۸۶۱
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
0
اشاره دوگو به طراحی های عجیب و غریبی است که در نمایش های مد ارائه می شود که البته متفاوت هستند اما قابلیت استفاده در زندگی روزمره را ندارند، از این رو دوگو یک طرح متفاوت اما قابل استفاده را جستجو می کند.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- فراوانی و رقابت نزدیک برندها در بازار پوشاک انتخاب را برای مشتریان بعضا به پروسه ای دشوار و چالشی تبدیل می کند. حتی حضور اینترنت و امکان خرید آنلاین نیز در این میان دردسرها را بیشتر می کند زیرا با حجم بالایی از کالا تنها با چند کلیک مواجه می شویم که این هم به نوعی دشواری انتخاب را بدنبال دارد. نکته قابل تامل در این میان به برندهایی مربوط می شود که تلاش دارند تا خود را از این چرخه انتخاب توسط مشتری خارج کرده و به یک انتخاب برتر تبدیل شوند. این مهم از روش های متفاوتی قابل دستیابی است که یکی از مهمترین آنها بی شک "خلاقیت" است. خلاقیت در طراحی و تولید دقیقا همان چیزی است که یک برند برتر بدان احتیاج دارد! برای مثال زمانی که چند برند کفش زنانه تولید می کنند و اگر کیفیت را در تمامی آنها یکسان درنظر بگیریم؛ چیزی که معادله و نتیجه را به سود یک طرف رقم خواهد زد، تفاوت و نوآوری در طراحی محصول است.

یکی از مثال های بارز در رابطه با آنچه که مطرح شد؛ برند "دوگو" از کشور ترکیه است که برای امروز در پول نیوز به معرفی آن خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید ترکیه پیشرفت بسیار سریع و وسیعی در زمینه پوشاک و بویژه صنعت کفش دارد. عبارت "ساخت ترکیه" روی یک کفش می تواند ضامن کیفیت بالا و دوام آن محصول باشد. در چنین بازاری که برندهای معتبر زیادی در ترکیه به تولید کفش مشغول هستند دوگو پا به میدان رقابت گذاشته و در مدت کوتاهی توانسته است تفاوت های خود را به عنوان یک برند خلاق به نمایش بگذارد.

دوگو فعالیت خود را از سال 2006 و در شهر ازمیر ترکیه آغاز کرد. از همان ابتدا تلاش شد تا راهی متفاوت برای این برند انتخاب شود حتی اگر این راه در مسیر موفقیت طولانی تر از تفکرات متعارف تجاری باشد. از این رو دوگو که در زمینه تولید انواع لباس روزمره، کفش، کیف و لوازم جانبی فعال است اقدام به چاپ طرح های جالب و متفاوتی روی محصولات خود کرد تا جایی که به زحمت می توان یک کفش یا کیف تکرنگ و بدون طرح را در کاتالوگ فروش آن سراغ گرفت.

»»» برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ می توانید آنرا در یک صفحه جدید(Open image in new tab) باز کنید.

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

طی بیش از یک دهه از آغاز فعالیت، بالغ بر 5 هزار طرح اورجینال حاصل همکاری دوگو با کمپانی های مطرحی مانند وارنر برادرز، به ثبت رسیده است.  نقش های قهرمانان تولیدات انیمیشن مانند لونی تونز، هری پاتر، عصر حجر، بتمن، اسکوبی دوو، باگزبانی و ... روی محصولات دوگو هر بیننده ای حتی اگر اهل انیمیشن نباشند را هم جادو می کند.

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

نکته دیگر در رابطه با دوگو، توجه ویژه آن به حمایت از حیوانات است. این برند برای تولید محصولات به ظاهر چرمی خود از چرم مصنوعی بسیار باکیفیت استفاده می کند و عملا هیچگونه خط تولید فعال با چرم حیوانی ندارد. دوگو در ترسیم چشم اندازه کاری خود اشاره می کند: ما بدنبال تولید محصولاتی هستیم که شیک باشند، روح هنری داشته باشند و البته دارای طراحی قابل استفاده باشند. در مورد اخر اشاره دوگو به طراحی های عجیب و غریبی است که در نمایش های مد ارائه می شود که البته متفاوت هستند اما قابلیت استفاده در زندگی روزمره را ندارند، از این رو دوگو یک طرح متفاوت اما قابل استفاده را جستجو می کند. قیمت محصولات دوگو اغلب در محدوده 50 تا 150 دلار قرار دارد.

در ادامه تصاویری از تولیدات با برند دوگو را مشاهده می کنید.

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

 دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)

دوگو؛ تفاوت با چاشنی طرح! (+عکس)


برچسب ها: دوگو ، برند ، ترکیه ، پوشاک ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: