April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۰۱۴
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
0
مركز تحقيقات و نوآوري سايپا اعلام كرد اين گروه خودروسازي هيچ برنامه و پروژه اي براي تغيير موتور محصول ساندرو يا هر محصول مشترك ديگري ندارد.
پول‌نیوز - مركز تحقيقات و نوآوري سايپا با صدور بيانيه اي اعلام كرد اين گروه خودروسازي هيچ برنامه و پروژه اي براي تغيير موتور محصول ساندرو يا هر محصول مشترك ديگري ندارد. اين مركز در بيانيه خود، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده در رسانه‌ها، از مدرسان شركت هاي ديگر فعال در صنعت خودرو خواسته است برنامه‌ها یا تخيلات خود را به شركت‌هاي ديگر از جمله گروه خودروسازي سايپا تعمیم ندهند.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، مركز تحقيقات و نوآوري سايپا در اين بيانيه آورده است: در روزهاي اخير برخي رسانه‌ها به گفته‌هاي يك مدرس از يكي از شركت‌هاي فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد كرده و از قول ايشان اعلام كرده‌اند، قرار است موتور EF7 روي خودروهاي تندر90 و ساندرو هم نصب شود. مركز تحقيقات و نوآوري سايپا به نمايندگي از اين گروه خودروسازي با اعلام اينكه هيچ برنامه‌اي براي استفاده از اين موتور يا هر موتور ديگري روي محصول ساندرو ندارد، ذكر موارد زير را ضروري مي داند:

سایپا: تغيير موتور محصولات مشترك تکذیب می‌شود

۱- مشخص نيست كه يك مدرس در شركت خدمات پس از فروش چگونه به خود اجازه مي‌دهد در خصوص برنامه‌هاي توليدي و فني يك شركت خودروسازي ديگر اظهارنظر كرده و چنين موضوع كذب و غير­كارشناسانه‌اي را مطرح كند.

۲- اين احتمال وجود دارد كه شركت متبوع مدرس ياد شده، چنين ذهنيت و برنامه‌اي را در خصوص محصولات توليدي خود داشته باشد اما كمترين كه از اين مدرس و همكاران وي انتظار مي‌رود اين است كه برنامه‌های خود را به شركت‌هاي ديگر خودروسازي تعميم ندهند.

۳- توليد محصول ساندرو و تندر90 در گروه خودروسازي سايپا به دليل ترك ايران از سوي شركت فرانسوي رنو و عدم عمل كردن اين شركت به تعهداتش متوقف شده و سايپا نيز با صرف هزينه‌هاي قابل توجه، براي تامين منافع مشتريان محترم، طرح هاي تبديلي محصولات پيش فروش شده را اجرا كرده و نتايج این بدعهدي را كنترل كرده است. از اين رو، طرح چنين موضوعات غیراجرایی و غيركارشناسانه‌اي موجب تشويش اذهان خريداران محترم خودرو در كشور مي شود.

۴- از رسانه‌های محترم نيز انتظار مي‌رود نگاه تخصصي و راهبردي خود را در تمامي حوزه‌ها حفظ كرده و صرفا براساس تخيلات افرادي كه مسئوليت سخنان خود را قبول نداشته و حاضر به معرفي خود نيز نيستند، چنين مباحثي را اشاعه ندهند.

مركز تحقيقات و نوآوري گروه خودروسازي سايپا در پايان ضمن استقبال از مشاركت و همفكري متخصصان، پژوهشگران، نخبگان و شركت هاي دانش بنيان در پيشبرد و توسعه صنعت خودرو، صبوري؛ همدلي و همراهي مشتريان و مردم شريف ايران را در این شرايط سخت و پرچالش نبرد اقتصادي، ارج مي‌نهد و می‌کوشد تمام توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار بندد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: