May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۱۶۸
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
۱

پول‌نیوز - رئیس پلیس آگاهی قزوین گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت باید حین نقل مکان به خانه جدید، کلید آپارتمان مربوطه را تعویض کنند.

سرهنگ آرش مرادی با اعلام این خبر افزود: هنگامی که شهروندان به خانه‌ای جدید نقل مکان می کنند، لازم است در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تعویض قفل‌ها اقدام کنند.

وی همچنین اضافه کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه‌ها و از سوی دیگر نصب چراغ های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.

مرادی تاکید کرد: مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش را در محلی امن نگهداری کرده و از هرگونه یادداشت‌هایی مانند به مسافرت رفتیم" یا " در صورت نبودن با این شماره تماس بگیرید" روی درب منزل خودداری کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن کلید منزل در جا کفشی و گلدان اجتناب کرده و به ورودی های منزل از قسمت پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی نصب شود.

مرادی یادآور شد: هرگونه موارد مشکوک به سرقت سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شود تا در سریع ترین زمان ممکن ماموران در صحنه حاضر شوند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت ، منزل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حفاظ و قفل ضد دیلم
Iran, Islamic Republic of
17:59 - 1398/04/12
1- مردم باید بدانند که چیزی به اسم درب ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین فقط قفل درهایی که به عنوان ضد سرقت، جان و ناموس و اموالشون را بهش سپردند باز، هک یا تخریب میکنند

2- مردم باید بدانند که فقط قفل درب باید ضد دیلم باشه که اون درب ضد سرقت بشه تا به هیچ روشی امکان باز کردن یا تخریب آن با شاه کلید، پیچگوشتی، انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشه و اگر قفل درب هر یک از این ضعفها را داشته باشه، مطلقا بهش اطمینان نکنند

3- مردم باید بدانند که بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نقاط ضعف منازل بری ورود سارقین است و حتما باید حفاظ ضد دیلم در مقابل آنها نصب شود که مطلقا امکان تخریب حفاظ با جک، آچار و دیلم وجود نداشته باشد

اگر مردم این سه اصل را به عنوان اصول پیشگیری از ورود سارقین به منزل و محل کار با تمام وجود به ذهن بسپارند، حتی اگر سارقین تا پشت درب و پنجره های آنها هم رسیده باشند، باز هم امکان ورود به داخل منزل و محل کارشان را نخواهند داشت و اینطوری هم مردم در امنیت خواهند بود و هم سارقین باید سراغ کار دیگری بروند.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: