May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - مراسم تودیع کلانتری مدیر اسبق  و معارفه آقای حبیب زادگان سرپرست جدید منطقه اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری با حضور جمعی از روسای شعب و کارکنان مدیریت روز یکشنبه مورخ دوم تیرماه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای مراسم کلانتری ضمن عرض خیر مقدم به روسای شعب، نکاتی را در خصوص اصول بانکداری و اخلاق حرفه ای متذکر شد و از آنها خواست که در طول دوران خدمت خود همواره صادقانه با خلوص و تقوا و در جهت رضای خدای متعال عمل کرده و این دوران را با سربلندی به پایان برسانند.

معارفه مدیریت منطقه اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری

وی در آخر ضمن تشکر از همه همکاران عنوان کرد "دوران همکاری در بانک حکمت ایرانیان،دوران طلایی خدمت ایشان بوده و نظم در کار، شوق خدمت ، فرهنگ سازمانی،مشتری مداری و ... از ویژگی های مهم این بانک می باشد که امید است با تلاش و همت همه همکاران بتوانند این کشتی را در این دریای متلاطم با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به سر منزل مقصود برسانند".

در پایان از زحمات و فعالیتهای کلانتری توسط آقای حبیب زادگان و کارکنان مدیریت و روسای شعب تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: