May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۱۶۱۵
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
0

معرفی مديركل جدید شعب بانک در آذربايجان شرقيپول‌نیوز - در مراسمي كه به منظور تکریم و معارفه مدیرکل شعب بانک در استان آذربایجان شرقی و با حضورحمیدرضا شاكري، معاون سرمايه انساني بانك قوامين، جانشين مدیر کل استان، مدیر حراست و سایر مدیران ستادی و روساي شعب در سالن همایش مدیریت شعب استان آذربايجان شرقي برگزار گردید؛ ضمن تقدير از خدمات آقاي جميل حقيقت منش، آقاي سيد رضا عبدالمطلبي به عنوان مدير كل شعب بانك دراستان آذربايجان شرقي معرفي شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم پس از اهدا لوح تقدیر به جمیل حقیقت منش مدیرکل سابق مدیریت شعب استان مذکور حکم انتصاب آقای عبدالمطلبی توسط آقای شاکری، معاون سرمایه انسانی بانک به وی اهدا شد.

درحكم انتصاب آقاي سيد رضا عبدالمطلبي، بر سرلوحه قراردادن سياستهاي اقتصاد مقاومتي بانكداري اسلامي، لحاظ حقوق سهامداران و ذينفعان، تلاش در راستای کمک به رشد و شكوفايي اقتصاد استان و ارج نهادن به جايگاه سرمايه هاي انسانی بانك و همچنين تعامل موثر با مديران ادارات مركزي و برنامه ريزي هاي مدون و اثربخش در راستای تحقق اهداف عالیه بانک تأکید شده است.

لازم به ذكر است تا انتصاب مدير كل جديد استان آذربايجان غربي،‌ آقاي عبدالمطلبي هم زمان مسئوليت مديريت شعب استان آذربايجان غربي را نيز برعهده خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: