April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پول‌نیوز - اولین واحد مسکونی احداث شده بنیاد مسکن قزوین در شهرستان سیل زده دلفان افتتاح شد.

در مراسمی با حضور استاندار قزوین بهره برداری از اولین واحد ساخته شده توسط بنیاد مسکن استان قزوین در شهرستان دلفان استان لرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح اولین خانه احداث شده بنیاد مسکن قزوین در شهرستان سیل زده دلفان


اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار داشت: از آنجا که قزوین به عنوان استان معین لرستان و شهرستان دلفان تعیین شده همه امکانات خود را بسیج کرده ایم تا در بازسازی مناطق سیل زده در این استان نقش خود را بخوبی ایفا کنیم. و اولین واحد مسکونی روستائی در مناطق سیل زده استان لرستان با حضور مقامات استانی به بهره برداری رسید.


وی تصریح کرد: ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و ۲ هزار واحد مسکن شهری در مناطق سیل زده استان لرستان آسیب دیده و باید نوسازی و ساخته شود که استان قزوین برای ساخت ۲۹۱۱ واحد در شهرستان دلفان اعلام آمادگی کرده است.


گونجی یادآور شد: تاکنون عملیات پی کنی ۸۹۷ واحد، آوار برداری یک هزار و ۱۷۰ واحد، دیوار کشی ۷۴ واحد، سقف زنی ۸ واحد، آلماتور بندی ۵۳۳ واحد، تهیه نقشه ۹۰۰ واحد و فنداسیون ۳۷۳ واحد به پایان رسیده است.


وی اضافه کرد: با همراهی بانک عامل اعتبار ساخت و مرمت یک هزار و ۲۸۰ واحد به باتک ها ابلاغ شده که به هر واحد ۷۶ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز دوشنبه به همراه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان و سید حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری و در سفر به شهرستان دلفان از نحوه احداث واحدهای مسکونی و روند پیشرفت فیزیکی فعالیتها بازدید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: