کد خبر: ۳۱۲۲۰۹
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
0
براساس ارزیابی عملکردها بعضی مواقع به این نتیجه می‌رسیم که فعالیت برخی از مدیران در جایگاه دیگری ممکن است اثربخشی بیشتر و بهتری داشته باشند و نگاه ما در انتخاب مدیران، نگاه به درون مجموعه بانک است.

پول‌نیوز - شیری مدیرعامل پست بانک ایران طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای سیدرحمان حسین‌پور را به‌عنوان مشاورمدیرعامل و دبیرهیأت مدیره، بهروز جعفرخانی را به سمت رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و مهدیه حسن‌درویش را به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مذکور منصوب و طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شیری در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سیدرحمان حسین‌پور رئیس پیشین اداره‌کل حوزه مدیریت بر توجه به ظرفیت‌های درونی بانک تأکید کرد و افرود: براساس ارزیابی عملکردها بعضی مواقع به این نتیجه می‌رسیم که فعالیت برخی از مدیران در جایگاه دیگری ممکن است اثربخشی بیشتر و بهتری داشته باشند و نگاه ما در انتخاب مدیران، نگاه به درون مجموعه بانک است.

3 انتصاب جدید در پست بانک ایران


وی با بیان اینکه استفاده از برنامه‌ریزی و ارزیابی برنامه‌های انجام شده می تواند کمک مؤثری بر بهبود عملکرد مدیریت‌ها داشته باشد تصریح کرد: همه باید به هریک از واحدهای بانک که نیاز به تقویت دارد کمک کنیم و تلاش کنیم جانشین پروری نیز به خوبی انجام شود.

شیری درپایان خاطرنشان ساخت: باید با استفاده از ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های داخلی به ویژه جوانان و بانوان، پست بانک ایران را به جایگاه واقعی خود در صنعت بانکداری برسانیم.

همچنین در پایان این جلسه ابلاغ‌ حسین‌پور به سمت مشاور مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره، جعفرخانی به سمت رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و حسن‌درویش نیز به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مذکور از سوی دکتر شیری به آنها اعطاء شد.

 

3 انتصاب جدید در پست بانک ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: