May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پول‌نیوز - پست‌ بانک‌ ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که طی روزهای بیست و هفتم لغایت سی ام تیرماه سال جاری درمحل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خدمات این بانک در نمایشگاه مذکور درقالب دستگاه‌های خودپرداز ثابت (ATM) و سایر خدمات برای بازدید کنندگان در سالن 41 ویژه دولت هوشمند عرضه می‌شود و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با حضور در غرفه، پاسخگوی بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی با آنان برگزار و آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک را در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌نمایند.

حضور پست‌ بانک‌ در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

گفتنی است: در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ELECOMP) طی روزهای ذکر شده، صدها فعال حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک داخلی و خارجی حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: