May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۴۵۹
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
0
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تا پایان دولت دوازدهم به اهداف تعیین شده در حوزه دولت الکترونیک خواهیم رسید گفت: تبادل اطلاعات بین وزارت کار و وزارت اقتصاد ثابت نمی‌ماند.

پول‌نیوز - فرهاد دژپسند در آئین امضای تفاهمنامه تبادل اطلاعات بین وزارت اقتصاد و وزارت تعاون، کا رو رفاه اجتماعی که در نمایشگاه الکامپ برگزار شد تاکید کرد: توافق اخیر در راستای شکل‌گیری کامل نظام مالیاتی کشور بوده و برای افزایش درآمد مالیاتی هم باید پایه‌های مالیاتی افزایش یابد و هم راه‌های فرار مالیاتی بسته شود.

امضای تفاهمنامه تبادل اطلاعات بین 2 وزارتخانه در حوزه مالیات
وی گفت: در هفته گذشته به عنوان هفته فرهنگ مالیاتی صاحبنظران به بیان ایده‌های خود در این زمیننه پرداختند.

وزیر اقتصاد افزود: بنده در این راستا در جلسه‌ای با رئیس جمهور بر رونمایی و بهره‌برداری از اقتصاد هوشمند تاکید داشتم.

وی ادامه داد: در اقتصاد هوشمند بسیاری از مولفه‌های اقتصادی از سطح فعلی فراتر رفته و بایستی به نظام بیمه، مالیات، بورس و فضای کسب و کار دیجیتال و هوشمند برسیم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه فرآیند طولانی و زمانبر کسب مجوزها قابل قبول نست گفت: باید روند صدور مجوزها سرعت گیرد و یکی از دستگاه‌های که در زمینه تبادل اطلاعات با وزارت اقتصاد همکاری تنگاتنگی داشته و در اسرع وقت تفاهمنامه مربوطه امضا شد وزارت کار بوده است.

دژپسند افزود: این همکاریها در زمینه مالیات ثابت نمی‌ماند و به سرعت در سایر سطوح تسری پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد:‌وزارت ارتباطات و وزارت راه نیز با وزارت اقتصاد در زمینه تبادل اطلاعات تعامل مناسبی دارند.

وزیر اقتصاد افزود: رونمایی از سامانه‌های جدید نشان دهنده عزم وزارت اقتصاد در الکترونیکی کردن امور است و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به اهداف تعیین شده در دولت الکترونیک دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: