کد خبر: ۳۱۲۴۶۳
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
0
بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ورود خودروی خارجی از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ تا تاریخ ۹۸/۰۴/۱۶ در این مدت ۶۶۵۳ دستگاه خودروی وارداتی از گمرک ترخیص شده است.

ترخیص 6653 خودرو وارداتی از گمرک کشور پول‌نیوز - معاون امور گمرکی گمرک، از ترخیص ۶ هزار و ۶۵۳ خودرو وارداتی براساس مصوبه هیئت وزیران خبر داد.

مهرداد جمال ارونقی با اشاره به آخرین آمار ترخیص خودرو از گمرک اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ورود خودروی خارجی از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ تا تاریخ ۹۸/۰۴/۱۶ در این مدت ۶۶۵۳ دستگاه خودروی وارداتی از گمرک ترخیص شده است.

وی افزود: تاکنون ۳۴۰ دستگاه از خودرو‌های اظهار شده منجر به صدور پروانه نشده و به دلایلی نتوانسته اند مجوز‌های لازم را برای ترخیص اخذ کنند.

۱۰۴۸ خودرو در گمرک ماند

معاون امور گمرکی گمرک به یکی از دلایل عدم ترخیص خودرو‌های اشاره کرد و گفت: علاوه بر آمار فوق بالغ بر ۱۰۴۸ دستگاه خودرو نیز با وجود آنکه اظهارشده و پروانه گمرکی دریافت کرده اند امکان خروج آن‌ها فراهم نیست؛ به دلیل آنکه در مهلت یاد شده نتوانستند از گمرک خارج شوند.

ارونقی ادامه داد: برای این خودرو‌ها قرار شد پیش نویسی از سوی دستگاه‌های مربوطه مبنی بر تمدید مهلت زمانی تهیه و به تصویب هیئت وزیران برسد تا این مانع برطرف شود.

برچسب ها: گمرک ، خودرو ، ترخیص ، دولت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: