May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۲۹۷
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
0
اگر می خواهید بدانید موفقیت دقیقاً چه شکلی است، شرح حال دلچسب بنیانگذار برند تجاری نایکی از مسیر پر پیچ و خم موفقیت را بخوانید.

پول نیوز - در عصر بنگاه‌های تجاری، شرکت نایکی مثل طلاست و نماد این شرکت فراتر از یک لوگوی ساده است. این نشان که نماد وقار و بزرگی است، یکی از اندک نمادهایی است که خیلی سریع در گوشه و کنار دنیا شناخته شد. اما نایت، مرد پشت پرده‌ی این نماد، همیشه معما بود. کتاب کفش فروش پیر، شرح حالی دوست داشتنی و صادقانه به قلم بنیانگذار شرکت نایکی است که می تواند مشوّق بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کار های کوچک باشد.

 

 

کفش فروش پیر

 

 

چیست:

کتاب کفش فروش پیر برای اولین بار، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت نایکی (تولید کننده پوشاک و کفش‌های ورزشی) فیل نایت، به روایت سرگذشت محرمانه‌ی این شرکت در روزهای اول که تنها یک بنگاه تجاری نوپای کوچک بود و تبدیل شدن آن به یکی از بزرگترین برندهای نمادین، سرنوشت‌ساز و سودآور می‌پردازد. این کتاب، یک یادآوری صادقانه و روح‌انگیز از تصویر واقعی مسیر موفقیت در تجارت است. سفری آشفته، پرمخاطره و نا به سامان که مملو از اشتباهات، تلاش‌های بی وقفه و فداکاری‌هاست. در کتاب کفش‌فروش پیر، نایت مسیری را می‌گشاید که مدیران اندکی این کار را می کنند.

 

 

کتاب کفش‌فروش پیر جزو بهترین کتاب‌های کسب‌و‌کار به شمار می‌آید و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و آمازون معرفی شده و همچنین این اثر در ایران توسط کمپین نشر آگاهی و با حمایت بانک ملت به صورت رایگان عرضه شده است.

 


کیست:

فیل نایت (Philip H Knight)، متولد 1938، کارآفرین بزرگ آمریکایی و فارغ‌التحصیل دانشگاه اورگان و دانشکده ی بازرگانی استنفورد؛ یکی از بنیان‌گذاران و رئیس بازنشسته ی شرکت نایکی است. وی پیشتر مدیرعامل این شرکت بود. او در ژانویه سال ۲۰۱۸ نایت در رتبه بندی جهانی مجله ی اقتصادی فوربز به عنوان ۲۸امین فرد ثروتمندترین جهان شناخته شد که ارزش خالص ثروت او معادل ۳۰ میلیارد دلار بود. نایت در این کتاب برای اولین بار شرح حالی جذاب از چگونه تبدیل شدن یک کسب و کار کوچک به یک برند جهانی نوشته است. 

 


خوانندگان:

این کتاب برای کسانی که می خواهند بدانند موفقیت چیست و چطور می توانند مسیر موفقیت را طی کنند، برای کسانی که می خواهند در جریان بازی زندگی باشند و بمانند و ببرند، برای کسانی که ایده های نوآورانه ای دارند و مصمم هستند یا تردید دارند و به دنبال جواب می گردند، برای کسانی که ایده هایی در سر می پرورانند و نمی دانند آیا آن ها شدنی هستند یا نه، برای کسانی که نمی خواهند در مسیر زندگی، مجبور به توقف شوند و همه ی کسانی در جستجوی مسیر پیروزی هستند، مناسب است.

 


مشخصات کتاب:

عنوان: کفش فروش پیر (شرح حالی از بنیان گذار نایکی)
موضوعات: شرح حال / کارآفرینی / مدیریت کسب و کار
نویسنده: فیل نایت
مترجم: حامد رحمانیان
تعداد صفحات: 398 صفحه
ناشر: نشر نوین توسعه
سال چاپ: 1396
نوع جلد: شومیز
قطع: وزیری
تعداد چاپ: 2
قیمت: 47000تومان

 

 

برای دریافت فایل pdf به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: معرفی کتاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: