May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۷۸۴
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
0
عسکرزاده از مدیران جوانی که مسئولیت های جدید را به عهده گرفته اند خواست از تجربیات مدیران پیشین نهایت بهره را ببرند.

پول‌نیوز - مراسم تودیع دکتر چهارلنگی معاون فناوری، دکتر سلیمانی معاون بین الملل، رضاپور مدیر حراست، بهنام نیا مدیر مالی، ظریف نیا مدیر روابط عمومی و بروجردی مدیر دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد و به ترتیب رشیدی به عنوان سرپرست معاونت فناوری، مجدآرا سرپرست معاونت بین الملل، عراقی مدیر حراست و آزادی سرپرست مدیریت روابط عمومی با حضور دکتر عسکرزاده مدیرعامل، دکتر غفرالهی رئیس هیئت مدیره، بخشی نیکو عضو هیئت مدیره و ناظر بر امور اجرایی، سایر معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان در محل سالن جلسات ستاد مرکزی پاسداران معارفه شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عسکرزاده در این مراسم از مدیران جوانی که مسئولیت های جدید را به عهده گرفته اند خواست از تجربیات مدیران پیشین نهایت بهره را ببرند.

معارفه معاونین و مدیران ستادی بانک حکمت برگزار شد

وی از زحمات دکتر چهارلنگی معاون فناوری که از سال 1395 تصدی این سمت را در اختیار داشت تقدیر نمود، و اقدامات وی را در این سه سال ستودنی خواند و در ادامه حسین رشیدی را به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی نمود.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه از زحمات و تلاش های دکتر سلیمانی که در زمان تحریم های ظالمانه استکبار جهانی برای سیستم بانکی کشور بسیار مثمر ثمر بود تقدیر به عمل آورد و پس از آن هانیه مجدآرا مدیر اسبق عملیات ارزی را به سمت سرپرست معاونت بین الملل معرفی کرد.

دکتر عسکرزاده سپس از زحمات شایسته یحیی رضاپور در حوزه حراست بانک تقدیر به عمل آورد و مجید عراقی را در سمت سرپرست مدیریت مدیریت حراست معرفی کرد.

چهارمین تودیع و معارفه مربوط به مدیریت روابط عمومی بود. دکتر عسکرزاده از حدود سه سال زحمت بی وقفه مهدی ظریف نیا تقدیر به عمل آورد و مهدی آزادی رئیس اسبق اداره انتشارات، اطلاع رسانی و افکار سنجی این مدیریت را در سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی معرفی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: