کد خبر: ۳۱۳۹۶۱
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
0
همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب و كارشناسان بیمه دی در اصفهان برگزار شد.

پول‌نیوز - در این همایش محمدرضا كشاورز مدیرعامل بیمه دی ضمن تأكید بر انسجام سازمانی عنوان كرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین ارزش ها و اهداف سازمان و هم اندیشی در این باره است. ما به دنبال اثر گذاری هستیم.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی ضمن اشاره به دستاوردهای مثبت بیمه دی در چهارماهه نخست سال جاری افزود: اگرچه شركت هم اكنون در وضعیت خوبی به سر می برد، اما نیاز به تلاش و دقت بیشتری داریم.

همایش فصلی مدیران بیمه دی برگزار شد


مدیرعامل بیمه دی قرارداد درمان تكمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یكی از قراردادهای موفق صنعت دانست و گفت: طی دو سالی كه این قرارداد در بیمه دی اجرا شده است، یكی از بهترین تجربه های صنعت بیمه كه قابلیت الگو شدن را دارد در این شركت رقم خورده است.


كشاورز با اشاره به برنامه های امید بخشی كه در دستور كار قرار گرفته است اظهار كرد: بخشی از این برنامه ها در حوزه منابع انسانی و بحث طبقه بندی شغل و شاغل انجام شده است كه سعی شد با ساعت ها كار كارشناسی نظامی مبتنی بر یك سری متغیرها داشته باشیم تا بتوانیم عدالت و شفاف سازی را در شركت توسعه دهیم.


در ادامه این همایش كارگروه هایی با موضوعات مختلف فنی، مالی و منابع انسانی تشكیل و مسائل و چالش های شركت به بحث و بررسی گذارده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: